Gå til innhold

Ny Vw Amarok ankommet! Montering av stæsj pågår! Endelig xenon ekstralys!

Ranger emnet


bora18t

Anbefalte innlegg

Har ikke merket så mye forskjell egentlig, meste veistøyen kommer inn igjennom lukene bak. Det kommer nok til å bedre lyden i dørene i hvertfall. Mange av klipsene til dørsidene røyk når jeg tok dem av. Kan være kjekt å ha noen slike i bakhånda før du begynner.

 

tenkte på, satt det noen gule eller grønne crash sensorer i dørene? Hvis det er det på den bilen så er det viktig og få dørene like tette som orginalt. Dette pga av at de sensorene som sitter i dørene er ofte av en slik sort som reagerer på lufttrykk. det vil da si at hvis dørene er utette så kan du risikere at kollisjonsputene ikke utløser seg ved en evt kollisjon. er ikke sikker som sagt på om dette er tilfelle i en amarok, men på golf 5 så er dette standard og den kom jo for noen år siden allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra detta Flandy!! Nå skal det sies at Dynamat butyl ikke er den som hjelper mest mot veistøy den er mere resonans dempende. Skal du ha noe som funker bra mot veistøy så er det Dynamat dynaliner. Er mere en tykk skumgummi denne kan du legge oppå butylen du har lagt.

 

Når det kommer til kassen din så ville jeg passet på å lage porten der så stor som mulig så du ikke får en båndpasskasse effekt på den. Ellers så var det ett kult design på den synes jeg. Gi lyd fra deg om du vil sette den sammen hos meg så kan jeg hjelpe deg med trekking og eventuelt lyssetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som har demontert den orginale rcd 310 er det nå utganger for sub bak på den ? :)

 

Nei, er ikke det på RCD 210/310 eller 510, men du kan f.eks bruke en Pioneer TS-WX77A og hente signalet fra en av bilens høyttalere. Passer perfekt i høyden inntil bakveggen også.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår