Gå til innhold

Ny Vw Amarok ankommet! Montering av stæsj pågår! Endelig xenon ekstralys!

Ranger emnet


bora18t

Anbefalte innlegg

Etter å ha bestilt 17 Januar er bilen min endelig rett rundt hjørnet!

163hk med innkoplbar 4motion.

Farge: Mendozabrun.

Interiør: Sort endless

Highline utgave

 

Utover standardutstyr har jeg kun valgt hengerfeste, da jeg heller har kjøp en del ved siden av. Det var mye billigere.

 

Utstyr jeg har kjøpt:

Stylingbøylen på planet.

Sidesteps rør med svarte trinn

Planinnlegg med metallbunn og plast på sider

 

Har også kjøpt inn komplett anlegg fra Focal og Pioneer

Pioneer F30bt hovedenhet.

Pioneer ryggekamera

Focal k2p frontsett

Focal kx sub

Focal Fps 4160 4 kanaler til å drive frontsett og sub

En rull med roadkill til dørene. Syns disse virket veldig lette ut og hule.

Kommer med masse bilder når bilen er kommet og monteringen kan starte.

 

Bilen er ventet til uken håper jeg!

post-44964-13804853415986_thumb.jpg

post-44964-13804853416053_thumb.jpg

post-44964-13804853416143_thumb.jpg

Endret av bora18t
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil anbefale kenwood sin "slim" subb... den er utrolig bra, laget for pick-uper og trenger ikke mange liter kasse heller....

 

Har opplevd to slike i en golf 2... og får og si det slik jeg har ikke opplevd maken enda. bassen skal kjennes ikke høres, en slik hadde gjort seg i amaroken. blir nok å montere en slik selv da bilen kommer tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jaja det ble en del frem og tilbake, og etter en del undersøkelser viste det seg at min bil har blitt "glemt" igjen i Emnden i Tyskland. Da gikk det en mnd med venting igjen da, men på onsdag denne uken var bilen ferdig og klar til å sendes butikk. Selger lovte meg at jeg kunne hente den til uka en gang. Førøvrig har alle delene kommet, planinnlegget ble i plast i steden, da det jeg ønsket i alu har blitt stoppet som følge av korrosjon mellom plan og innlegg.

 

Vel vel er det fler som har opplevd det samme som meg? Selger sier nå at produsjon av amarok blir flyttet til tyskland.

 

Kommer med masse bilder av monteringen av stæsjet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg parater med selgeren i lunsjen hver dag på jobben. Og han sier det samme som deg, at det er store logistikk problemer i forhold til shippinga hjem til norge. Men dette kommer til og bli et minimalt problem da produksjonen blir flyttet. Tyskerene vil ikke ha noe svinn og uforusette problemer.

 

Min bil er ferdig produsert og er på vei til tyskland nå så jeg kan belage meg på fortsatt flere ukers ventetid :-(

Som sagt, de som venter på noe godt venter faen meg lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg parater med selgeren i lunsjen hver dag på jobben. Og han sier det samme som deg, at det er store logistikk problemer i forhold til shippinga hjem til norge. Men dette kommer til og bli et minimalt problem da produksjonen blir flyttet. Tyskerene vil ikke ha noe svinn og uforusette problemer.

 

Min bil er ferdig produsert og er på vei til tyskland nå så jeg kan belage meg på fortsatt flere ukers ventetid :-(

Som sagt, de som venter på noe godt venter faen meg lenge.

 

Da er nok min på samme båt som din...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hente bilen og er storfonøyd! Nytt på denne kontra demobilen er mye bedre lydisolering, de har nå montert en ny gummilist i sprekken mellom frem og bakdør og dette gjorde merkbart forskjell.

Er kjempefornøyd med bilen og har satt i gang med noen moods jeg har listet opp over.

 

Her kommer noen bilder tatt med mobil da.

post-44964-13804853497573_thumb.jpg

post-44964-13804853497673_thumb.jpg

post-44964-1380485349772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montering av planinnlegg og bedliners, bøylen, og stigtrinn.

Ble ikke veldig imponert over den planinnlegget egentlig. Synes det hadde litt dårlig passform.

 

Er det noen som har montert stigtrinn på sidene før? Har dere noen triks for å få den eh.. u formede gjengestanga igjennom ramma? Makan til knotejobb. Fikk det til på ene siden, men må da være en enklere måte å gjøre det på?

 

Legger ved et par bilder av innlegget og bøylen...

post-44964-1380485349776_thumb.jpg

post-44964-13804853497807_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår