Gå til innhold

Rive ut bakseter

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Originally posted by gtr

15" er like rask som en 12" vis du bare har nok efekt dah...

 

har hørt på d.d. sin 18" og den er rå.. veier jo over 30kg også dah..

 

2 sånne spilte 172db det er jo ikke ille, men den bilen var jo litt ombygget dah.

 

Smak å behag...

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en polis som stoppa meg fordi jeg hadde sota ruter bak, og helt frem. Han mente jeg skulle fjerne filmen på siderutene fremme, og så lurte han på om jeg så gjennom bakruta. Ja!! sa jeg :D Hann satte seg inn, og kunne fortelle meg, at det gjorde jeg ikke til min store forundring :D

post-847-13804850402257_thumb.jpg

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr

15" er like rask som en 12" vis du bare har nok efekt dah...

 

har hørt på d.d. sin 18" og den er rå.. veier jo over 30kg også dah..

 

2 sånne spilte 172db det er jo ikke ille, men den bilen var jo litt ombygget dah.

 

En 15" blir vell uansett ikke så rask som en 12" uansett hvor mye effekt en pøser på. En 15" med mye effekt vil nok kanskje være kjappere enn en 12" med lite effekt, men ta to "identiske" element i 12" og 15" med samme forsterker, så vil en 12" være raskere....

 

Er det mange som bruker DD i Norge? Det er ganske perverse element, kom akkurat over disse som er i samme kategori, 174 db med to stk 18" er ikke så værst det:)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Inside

Det er det samme om du ser ut av bakvinduet....

Du har lov til å tone/sote helt frem til midtstolpene...:)

 

De er vist ikke det samme det... Hvis bilen har speil oppe i frontruta, og sikt bakover, skal det vist i følge av en eller annen lov vær sikt bakover. Det er vel lov å sote bakruta, men ikke å ha ei basskasse som går helt i taket. Skulle sett han polisen som satt seg inn for å se :D Så rett inn i 4 12 tommere..

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang en chevrolet van med 6x12" som vegg baki, polti sa ikke noe på det, og den gikk gjennom eu-kontroll på biltilsynet uten anmerkning på det ihvertfall, men det var en van, med en liten golf e.l. blir det vel kanskje noe annet?

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår