Gå til innhold

Audi 80 Cabriolet, rise from the ashes!

Ranger emnet


Millmaker

Anbefalte innlegg

Så fin bilen blir!

 

Lurer på hvor du fikk tak i de utvendige listene? Og hva du betalte for dem? Samme med kalesjen!?

 

Listene på bilen min løsner, ser ikke veldig bra ut! Har også en del andre småproblemer.. men fin bil da! :)

 

Takker for hyggelig kommentar!

 

Utvendige lister er kjøpt på ebay.de. Billigere enn Møller ihvertfall. Hva kom de på da, 1500,- ca tror jeg. Enkelt å sette på, følger også med nye klips. Gjort på et kvarter å bytte dem. Den lille lista på forskjermen er skrudd fast, husk det. Sitter to "plastikkmuttere" på innsiden av skjermen, ser det lett hvis du løsner innerskjermen litt.

 

Kalesjen er kjøpt i USA, hos Cabrioworld.com. Rask levering og ser original ut.

 

Bytt listene på bilen din, hjelper det!

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for hyggelig kommentar!

 

Utvendige lister er kjøpt på ebay.de. Billigere enn Møller ihvertfall. Hva kom de på da, 1500,- ca tror jeg. Enkelt å sette på, følger også med nye klips. Gjort på et kvarter å bytte dem. Den lille lista på forskjermen er skrudd fast, husk det. Sitter to "plastikkmuttere" på innsiden av skjermen, ser det lett hvis du løsner innerskjermen litt.

 

Kalesjen er kjøpt i USA, hos Cabrioworld.com. Rask levering og ser original ut.

 

Bytt listene på bilen din, hjelper det!

 

 

Takk for raskt svar! Gjør seg nok med nye lister:m'm:

Vurderer hardtop, hjelper kanskje litt på kulda om vintern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

En liten oppdatering er vel på sin plass kanskje.............

Bilen ble satt vekk igjen, han som skulle bytte kalesjen ble borte og jeg fikk mye å gjøre på jobben og i heimen. Bla bla bla....

 

Men, nå er jeg litt igang igjen. Og har et spørsmål. Jeg vil gjerne bytte fangeren bak på den, vil gjerne ha en original en. Noen som vet om jeg MÅ ha en original bakfanger som er beregnet på caben, eller passer feks S2 fangeren? Eller andre? Noen som vet?

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jaja, da har bilen stått lenge igjen.......................får jo aldri rotet meg til å få den på veien igjen.

Men, nå har jeg endelig fått tak i noe jeg har lett etter i flere år. En Hardtop er kjøpt inn!! Fant endelig en etter flere års leting og reiste avgårde og hentet den sporenstreks. Hatt den et par mnd nå, men skal monteres på bilen i morgen så den kan stå trygt med litt ordentlig tak til den skal ut å rulle igjen.

 

Nytt batteri ble montert og bilen startet og den sang i femmeren med en gang! Moro! Bare en liten detalj i at kjølevifta går hele tiden plutselig, må finne ut av det eller så er jo batteriet tomt før jeg rekker å si Audi...............

 

Har også fått tak i en original bakfanger til bilen, RS4 spetakkelet kan skiftes ut og den kan se litt original ut igjen. Gjenstår nå å finne en S2 fanger til fronten, så jeg kan ta av den som sitter der i dag. Tips??

Femmerlyden, sitter som støpt i hue for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår