Gå til innhold

Reservemåte å åpne panseret på?

Ranger emnet


bjirn

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har hatt Hulken på besøk i bilen min, og han har prøvd å åpne panseret mitt. Det vil si at han har røsket såpass i panseråpneren at den har løsnet. Så når jeg drar i spaken nå, er det ingen motstand, og panseret åpner seg ikke.

Så det jeg lurer på, er om det er noen "reserve"måte å åpne panseret på på Golf V?

Jeg reiser på ferie på Torsdag, og skulle gjerne ha fylt på med diverse væsker før den tid...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette funker:

if you take the badge out of the front grill you will see 2 screws going through the bonnet catch, undoo them, then at the bottom of you grill there should be 2 screws holding the front grill/mask in, undoo them and prize the grill upwards, if you look in the hole (where your badge was) then you should be able to see a third screw behind the grill (whilst prising up) once youve got at this screw then the bonnet will lift up with the lock still on the bonnet,


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er samme system som på golf iv så er det en liten klips bak på hendelen som må vippes ut med flatt skrujern før man kan dra håndtaket av. Deretter tar man av panelet for å komme til wire.

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det stemmer ganske bra. Har kjøpt inn haynes-manualen, nok en gang var den nyttig. Ser ut til at å lage hendelen med mekanisme i ren plast var en elendig ide, who would have known... Men nå får jeg åpnet panseret med en tang til jeg får tak i ny hendel hvertfall... Takk for hjelpen :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår