Jump to content

Frontlykter til Golf 3 94' ønskes kjøpt!

Rate this topic


Linnern
 Share

Recommended Posts

Hei, trenger nye hele frontlykter, gjerne med pærer til ihvertfall den ene lykta til min Golf 3 94'.

 

Det er igrunn bare høyre lykt som er sprekt, så om du har høyre lykt av det paret som er originalt til denne modellen (tror jeg), så går det også. Ønsker i det tilfellet å se nærbilde av lykten så jeg ser om det er riktig.

 

Dette haster litt, så kan møte deg så langt som i Stovner-siden av Oslo.

 

Jeg bor på Årnes, Nes, Akershus.

Ta kontakt om du har disse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By Odderling
      Hei jeg prøver å finne ut om det finnes åpne takrails til min Volvo 855 gl 1994. Takk for svar :)
    • By Rumo
      Hei, jeg har en bil med nivåregulering på fronlysene, en slik med trykknapp 1,2,3 inne i bilen. Nå viser det seg at denne ikke fungerer og lysene står stille, men da i rett høyde. Er det noe påbud som gjelder ang dette i henhold til EU godkjenning, eller kan bilen bli godkjent uten at dette fungerer? Lyktene har halogenpærer..
      Er det noe som har peiling på dette?
       
      Mvh Rune
    • By Nicocharger
      Plutselig vil den ikke starte, smeller litt fra potta og suser litt når jeg slepper tenninga. Også kan det starte, går da veldig dårlig på tomgang, den kan da stoppe. Og så fusker den når den får motstand mens jeg kjører. 
      Værst om vinteren.
      Takker for svar.
    • By kevinkletteng
      Hei, jeg har tenkt en stund og lest litt på forskjellige forum og kommet fram til at jeg vil starte et motorprosjekt som innebærer å bytte blokka på min golf 2 1,8 8v GL til en 2,0L 8v GTI blokk.
       
      De jeg har sett som har gjort dette har brukt AGG blokka 2.0 blokka fra MK3 gti 8v og toppen fra MK2 GTI 8v.
      Men da jeg har bare en GL så lurer jeg da på hva som er forskjellen på toppene til GL og GTI, og om det kan være nok å bare bytte kammen(?)
       
      Jeg vet at det er mye mer å hente på vr6 og 1,8T men jeg er bare ute eter et enkelt prosjekt og mer bunndrag på bilen ikke en maskin på 200+hk.
       
      Takker for svar!  
    • By MondeoSindre
      Hei, har en Golf 3 1,6 96 mod med injection. Problemet her er at når bilen er kald starter den, mister plutselig turtall og dør. For å holde bilen i gang før jeg kjører må jeg holde gassen inne. Den har også en tendens til å dø ut i kryss rett etter start.
      Når bilen er varm går det helt fint, men kan noen ganger gå opp og ned på turtall rett etter en varm start uten å dø ut.
      Temp.sensor i instrumentpanel bruker lang tid før den går midt på, (ca 90?) grader. Luft inne i bil er varm og bra.
      Det er ingen fusking ved pådrag.
       
      Jeg har byttet:
      -Plugger
      -Tennledninger
      -Fordelerlokk
      -Rotor
      -Luftfilter
       
      Vakuumslange fra innsug til bremsekraftforsterker ser bra ut.
       
      Har også målt på luft.temp sensor som går inn i den store alu-blokka over motoren, innsuget. Denne viser ca 9-800 ohm etter kjøring.
      På kjølevanntemp.sensor målte jeg 250 ohm ca. Lufta er jo kaldere enn vann, derfor er det vel selvforklarende at resistansen er høyere på lufttempen.
       
      Siden disse følerene virker ok, begynner jeg å mistenke lambdasonden. Er det noen som har en forklaring på hvordan jeg kan feilsøke på denne eller noe annet som kan være galt på bilen? Eller er det bare å hive den på verksted for å la noen med mer peiling feilsøke her?
      Kan også nevne at når jeg tok ut ledning til lufttemp-måler skjedde det ingenting, mens når jeg dro ut ledning til kjøletemp.måler døde motoren nesten.
       
      Mvh
      Sindre
       
      Red 18.41:
      Prøvde å koble ut lambdasonden med lunken motor. Ingen endring ved kjøring. På denne temperaturen er motoren stabil på tomgang med eller uten lambdasonden. Skal teste igjen når bilen er helt kald og se om det er noen forskjell.
      Mao, ingen endring med lambdasonde koblet ut.
       
      Red:21.21
      Ingen forskjell med lambda utkoblet, dør fortsatt når den er kald. Er det noen som helst flere feilkilder her? 
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

    • martinlol went up a rank
      Korporal
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy