Gå til innhold

DAB radio??

Ranger emnet


Lasse Bidtnes

Anbefalte innlegg

Har en Sony CD spiller med DAB, men har ikke de utgangene jeg trenger.

 

Siden FM nettet kutter ut om 5 år ca så er FM radio uaktuelt. Om noen vet om noen spillere som har FM, men som har kobling til DAB(bare å koble til DAB antenne) så fungerer det også.

 

Har tittet endel på forskjellige bilradio forhandlere og på ulike forumer, men ikke stort å finne. På de fleste forum så er trådene fra 2008, 2009 og kan trygt si at det er et større utvalg av spillere nå enn da.

 

Pris? Det er det samme. Trenger DAB og er åpen for alt mulig, så har jeg noe å gå etter.

Det som kan settes inn er: CD-RADIO, DVD/CD-RADIO eller 1-DIN A/V Hovedenhet

Forslag/linker gjerne :)

Endret av Lasse Bidtnes

Opel Vectra B 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger utganger til "rear", "front" og "Sub", og evnt Aux. På min har jeg rear, front og aux.

Det står i "spefikasjoner" om spilleren at det skal være sub også, men er ingen utgang til dette bak spilleren.

 

Jeg mente egentlig CD-Radio, DVD/CD eller 1 DIN.

Det skal inn i en Opel Vectra B, 96 mod.

Opel Vectra B 96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva 1-din betyr eller?? De fleste radio/cd-spillere er 1-din, så når du skriver cd/radio ELLER 1-din, så er det nok mange som lurer litt. Er det slik at du har dobbel din i bilen nå, så er det greit å opplyse om det, slik at vi vet om du skal ha med ramme osv når vi foreslår en 1-din spiller. http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_195

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår