Gå til innhold

Kjørt Olje tom og bilen stoppet-motorkode.AR32205-1,8.twinspark

Ranger emnet


JAJOTA2

Anbefalte innlegg

Prøv å spiss en spiker i en blyantspisser, resultatet burde bli likt.

Fra spøk til revolver værst total skjæring og motorhavari, best fall ekstra slitasje på lager og stempelringer ikke sikkert du merker stort av det. Neste gang fyll vann i stede for olje og rus motoren det dreper garantert en motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjørte den så tom at den stoppet? Da kan du bare kaste den motorn. Da har alt av lager skjært seg.. Ventilene er vel kanskje det eneste som er helt der, hehe :P Du må jo ha merka rådebank før det stoppet? Du må pelle opp å se, men hvis den stoppet så er nok det fordi alle lagra har skjært seg å motorn står dønn..

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter;

Jeg slår sammen to av trådene dine, som igrunn gjelder det samme, så slipper folk å svare om hverandre på to ulike forum. Skjønner du blir stressa, men vennligst hold deg til en tråd per topic, da det er enklere for deg, medbrukerne og ikke minst moderatorne.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel bil nei, den er veldig go å kjøre å veldig pen inni svart skinn ;)

 

jeg kjøpte den sånn, han sa den stoppet å at d ikke var mer olje igjen.

 

jeg har tilgang til gratis skift av motor å veldig billig på motor verksted.

så vet ikke helt va jeg skal gjør , beste eg vel å ta av bånnpanna å se opp først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er den åpnet.

 

ene rådelagere har slitt veiven ned sånn den ikke kan slipes.

veiven går fint rundt så da ver nok stempla bra.

er jo veiven som får d ve oljetom kjøring så..

alle ventiler er bra.

 

problemer å finne ny motor til levelig pris.

 

fant denne:

 

 

We have one engine in a car.

 

We have tested the car, and the engine was running as it should, but the compression in the cylinder 3 and 4 is not that good.

 

12, 12, 9,5, 8,5

 

virker jo som veiven er bra på denne å kan med samme motoprkode settes sammen med min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvis motor er kjørt tom for olje, er nok bortimot alle lagerskåler på veiva hærpa, stempelringer, stempler og sylindervegger er garantert ikke fine..

Kammen din har nok fått seg juling + veiva som du allerede har nevnt.

 

Ny/brukt motor er nok best.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår