Gå til innhold

Forsikring på Opel Calibra 4x4 Turbo

Ranger emnet


Flakes

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre medlemmer her som er eier av Opel Calibra 4x4 Turbo.

Eg har forsikring på min men ønsker å høre ka evt andre på min alder (25) må ut med i forsikring på sin? Eg betaler pr i dag en stor sum for full kasko + dekking av "tilbehør" som ikke er originalt på bil, som f. eks, felger styling osv..

 

Har fått råd om at summen eg betaler e for høy og at eg burde henvende meg andre steder.

No skal eg selvsagt høre med andre forsikrings selskaper. Men innspill e alltid kjekt å få.

 

På fohånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags bonus har du?

Kan jo være lurt å ha delkasko og legge av nokre kroner i måneden til uforsette utgifter.

Hugs at ved kaskoskade, må du ut med egenandel og du får bonustap

 

Ein calibra er vel vanligvis ikkje verdt so mykje att det er noken grunn til å ha kasko på den.

Ellers er det berre å høyre med andre forsikringsselskap.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Flakes!

 

Jeg jobber i et av norges største forsikringsselskaper.

 

Send meg en PM, så kan jeg garantert ordne deg en god avtale - har ekstraordinære rabattfullmakter.

 

Mvh

 

HenrikSK

 

Hvilket? Gi meg en grunn til at du ikke vil opplyse om det, slik at jeg bedre forstår hvorfor åpenhet ikke er veien å gå i forsikringsbransjen. Uansett så hold deg til svare i tråder, gjerne med å være behjelpelig fremfor å kun despe etter nye "relasjoner". Det er gjerne bedre sånn reklamemessig. ;)

 

@trådstarter; uansett hva slags ekstraordinære rabattfullmakter forsikringspushere måtte lokke med, så lønner det seg å ta en ringerunde og sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Henne!

 

Er forsikringsrådgiver i If skadeforsikring!

Spør så får du svar!

 

Det er trist hvis du mener at min invitasjon til trådstarter, som ønsket prisinnspill, ikke var tilfredsstillende.

For å kunne hjelpe trådstarter trenger jeg litt personlig informasjon, og regner med at trådstarter ikke ønsket å legge ut dette på et åpent forum - derav PM!

 

God helg folkens!

Forsikringsreferanser fra forumet:

 

- LuxXxuS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Henne!

 

Er forsikringsrådgiver i If skadeforsikring!

Spør så får du svar!

 

Det er trist hvis du mener at min invitasjon til trådstarter, som ønsket prisinnspill, ikke var tilfredsstillende.

For å kunne hjelpe trådstarter trenger jeg litt personlig informasjon, og regner med at trådstarter ikke ønsket å legge ut dette på et åpent forum - derav PM!

 

God helg folkens!

 

Ikke for å kuppe tråden helt, men med åpenhet mente jeg hvor du jobbet, og selfølgelig ikke trådstarters personlige info. Hentydningen forøvrig var fordi jeg synes at man vinner mer på å OGSÅ tilføre info/kunnskap til brukere, ikke bare pushe forsikring. Kun ment som en generell oppfordring.

"Hold deg til å svare i tråder" ble sagt i lys av at jeg slettet tråden du hadde opprettet, men forstår at det ble misforstått til å dreie seg om PM. Beklager det.

Endret av henne
tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår