Jump to content

STANCE mk3

Rate this topic


Solbakkjen
 Share

Recommended Posts

Ville bare legge ut bilder av Golfeeet min :P

 

det e en 2 liter 115 hk. senka me TA Technix justerbart, vr6 leppe, emblemfri grill og Borbet b 16*7.5 me 215 breie Toyo dekk og 40 profil :P blir strekk når disse e slitt ut.

 

de neste planene e: panser bh, tak bøyler og mulig eg skal sveise sammen en kasse å ha oppo bøylene men e ikkje sikker enda. og så skal all rust vekk før Rudskogen 8-10 juli :P

Link to comment
Share on other sites

Bedre bilder trengs ja, men høres ut som alt for breie dekk/smale felger iallfall..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By kevinkletteng
      Hei, jeg har tenkt en stund og lest litt på forskjellige forum og kommet fram til at jeg vil starte et motorprosjekt som innebærer å bytte blokka på min golf 2 1,8 8v GL til en 2,0L 8v GTI blokk.
       
      De jeg har sett som har gjort dette har brukt AGG blokka 2.0 blokka fra MK3 gti 8v og toppen fra MK2 GTI 8v.
      Men da jeg har bare en GL så lurer jeg da på hva som er forskjellen på toppene til GL og GTI, og om det kan være nok å bare bytte kammen(?)
       
      Jeg vet at det er mye mer å hente på vr6 og 1,8T men jeg er bare ute eter et enkelt prosjekt og mer bunndrag på bilen ikke en maskin på 200+hk.
       
      Takker for svar!  
    • By MondeoSindre
      Hei, har en Golf 3 1,6 96 mod med injection. Problemet her er at når bilen er kald starter den, mister plutselig turtall og dør. For å holde bilen i gang før jeg kjører må jeg holde gassen inne. Den har også en tendens til å dø ut i kryss rett etter start.
      Når bilen er varm går det helt fint, men kan noen ganger gå opp og ned på turtall rett etter en varm start uten å dø ut.
      Temp.sensor i instrumentpanel bruker lang tid før den går midt på, (ca 90?) grader. Luft inne i bil er varm og bra.
      Det er ingen fusking ved pådrag.
       
      Jeg har byttet:
      -Plugger
      -Tennledninger
      -Fordelerlokk
      -Rotor
      -Luftfilter
       
      Vakuumslange fra innsug til bremsekraftforsterker ser bra ut.
       
      Har også målt på luft.temp sensor som går inn i den store alu-blokka over motoren, innsuget. Denne viser ca 9-800 ohm etter kjøring.
      På kjølevanntemp.sensor målte jeg 250 ohm ca. Lufta er jo kaldere enn vann, derfor er det vel selvforklarende at resistansen er høyere på lufttempen.
       
      Siden disse følerene virker ok, begynner jeg å mistenke lambdasonden. Er det noen som har en forklaring på hvordan jeg kan feilsøke på denne eller noe annet som kan være galt på bilen? Eller er det bare å hive den på verksted for å la noen med mer peiling feilsøke her?
      Kan også nevne at når jeg tok ut ledning til lufttemp-måler skjedde det ingenting, mens når jeg dro ut ledning til kjøletemp.måler døde motoren nesten.
       
      Mvh
      Sindre
       
      Red 18.41:
      Prøvde å koble ut lambdasonden med lunken motor. Ingen endring ved kjøring. På denne temperaturen er motoren stabil på tomgang med eller uten lambdasonden. Skal teste igjen når bilen er helt kald og se om det er noen forskjell.
      Mao, ingen endring med lambdasonde koblet ut.
       
      Red:21.21
      Ingen forskjell med lambda utkoblet, dør fortsatt når den er kald. Er det noen som helst flere feilkilder her? 
    • By Driftboy32
      Hei, jeg har nettop gått til innkjøp av en Chrysler Neon 2002 modell. 
      jeg driver å grubler fælt på om jeg skal importere en dodge neon srt 4 donor bil fra statene, men det store spørsmålet er hva ville en srt 4 ligget på i pris her i landet? og er en 2002 helt nada svada?
      Jeg vil gjærne høre hva andre mener,syntes og intrykk av Dodge/chrysler neon srt 4? 
       
      etter hva jeg mener syntes jeg den er litt små kul, har jo foresten grom lyd og drar ifra det meste. 
      hva er deres meninger?

       

    • By Oledaniel
      Hei, sitter å lurer på noe.. Har noen felger, Borbet..
      Det er 4x100, usikker på ET.
       
      Det som står på felgen er "A90615" og "9jx16h2".
       
      Bakfelgene har mye mer kant enn framme, og det eneste jeg husker er at bakdekkene er 205/40R16, de framme er vell litt mindre..
       
       
      Siden jeg ikke har så veldig god peiling på felg og dekk, er det da noen som kan si sånn ca hvor mye de er verdt?
       
      De ser ca slik ut som på bildet..

       
       
      Håper at noen kan svare!:p
    • By Daukatt
      Hei.

      Er på utkikk etter noen felger til min VW.
      Gjerne felger som har kant, eller concave
      Farge spiller forsåvidt ikke så stor rolle!

      Kan gjerne være dekk på de også..
      Kom med forslag?

      Specs:

      Boltsirkel: 5x100
      Innpress: 38
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

    • martinlol went up a rank
      Korporal
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy