Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
WireD

MK1 karmann cabriolet( US flyttegodsimport) sikringer/releer?

Rate this topic

Recommended Posts

Heisann!

Har fått fingra i en MK1 flyttegodsimportert MK1 jeg straks skal selge. Men før det, må det skines opp litt.

Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks. :P

Denne doningen er helt rustfri(minus to små bobler på døra), og under ser den tilnærmet ubrukt ut.. Hvitt orginalt skinn-interiør, elektriske vinduer, cruisecontrol, hvitt skinntak med hvitt skinntrekk til. Orginale hvite VW sete og ratt-beskyttertrekk. Full servicehistorikk gjennom 10++ år hos møller følger med. Desverre en autolat, men kan lett bygges om til manuell kasse. 1,8 litern.

Here`s the problem though...

 

Vindusviskerne begynte plutselig å leve sitt eget liv her forleden. Viskerne ble satt på i regnværet som kom, og siden ville de aldri gå av igjen.. Dvs. følgende skjer:

 

0=av, ingen effekt, viskerene går som normalt

-1= intervaller, viskerene går som normalt

+1= Normal tempo, viskerene går som normalt

+2: Hurtig, viskerene øker til hurtig tempo.

 

Noen som har vært borti dette før? Hvor sitter sikringsboks og evt. releer på denna lille handlevogna?

 

Ps. Potensielle interessenter/kjøpere kan sende meg en PM.

 

Kommer fyldig salgsannonse med bilder og slikt på VAG-klubbforumet straks bilen er striglet opp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks.

 

Hei

Er du sikker på dette. Var ikke det eg fikk vite når eg snakket med de om min bil også som er flyttegods.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks.

 

Hei

Er du sikker på dette. Var ikke det eg fikk vite når eg snakket med de om min bil også som er flyttegods.

 

er iallefall dette jeg har fått vite gjennom min kontakt der..?

Men, jeg kan grave litt mer i temaet om du ønsker, siden vi har motstridende opplysninger fra samme etat... Men, then again, så er ikke det noe nytt fra den gjengen der heller da ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
er iallefall dette jeg har fått vite gjennom min kontakt der..?

Men, jeg kan grave litt mer i temaet om du ønsker, siden vi har motstridende opplysninger fra samme etat... Men, then again, så er ikke det noe nytt fra den gjengen der heller da ;)

 

Hvis du kunne fått dette skriftlig fra de hadde det jo hjulpet mer. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.