Gå til innhold

MK1 karmann cabriolet( US flyttegodsimport) sikringer/releer?

Ranger emnet


WireD

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har fått fingra i en MK1 flyttegodsimportert MK1 jeg straks skal selge. Men før det, må det skines opp litt.

Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks. :P

Denne doningen er helt rustfri(minus to små bobler på døra), og under ser den tilnærmet ubrukt ut.. Hvitt orginalt skinn-interiør, elektriske vinduer, cruisecontrol, hvitt skinntak med hvitt skinntrekk til. Orginale hvite VW sete og ratt-beskyttertrekk. Full servicehistorikk gjennom 10++ år hos møller følger med. Desverre en autolat, men kan lett bygges om til manuell kasse. 1,8 litern.

Here`s the problem though...

 

Vindusviskerne begynte plutselig å leve sitt eget liv her forleden. Viskerne ble satt på i regnværet som kom, og siden ville de aldri gå av igjen.. Dvs. følgende skjer:

 

0=av, ingen effekt, viskerene går som normalt

-1= intervaller, viskerene går som normalt

+1= Normal tempo, viskerene går som normalt

+2: Hurtig, viskerene øker til hurtig tempo.

 

Noen som har vært borti dette før? Hvor sitter sikringsboks og evt. releer på denna lille handlevogna?

 

Ps. Potensielle interessenter/kjøpere kan sende meg en PM.

 

Kommer fyldig salgsannonse med bilder og slikt på VAG-klubbforumet straks bilen er striglet opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks.

 

Hei

Er du sikker på dette. Var ikke det eg fikk vite når eg snakket med de om min bil også som er flyttegods.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en gjerne vet, så følger flyttegodsimporterte biler ombygningsregler fra 1946, så i praksis kan du gjøre nesten hva som helst.. Kjekt for de som ikke vil stresse så masse rundt G60/turboproblematikken og Biltilsynet for eks.

 

Hei

Er du sikker på dette. Var ikke det eg fikk vite når eg snakket med de om min bil også som er flyttegods.

 

er iallefall dette jeg har fått vite gjennom min kontakt der..?

Men, jeg kan grave litt mer i temaet om du ønsker, siden vi har motstridende opplysninger fra samme etat... Men, then again, så er ikke det noe nytt fra den gjengen der heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
er iallefall dette jeg har fått vite gjennom min kontakt der..?

Men, jeg kan grave litt mer i temaet om du ønsker, siden vi har motstridende opplysninger fra samme etat... Men, then again, så er ikke det noe nytt fra den gjengen der heller da ;)

 

Hvis du kunne fått dette skriftlig fra de hadde det jo hjulpet mer. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår