Gå til innhold

Favoritt kjører\bil?

Ranger emnet


del_sol 86

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

LupoBOY: Jeg synes han tok det ganske pent, med tanke på hvor vondt gjør ganske vondt å skalle. Jeg er 193cm høy, og har skalla mange steder. Vært på sykehuset 2 ganger å sydd skallen fordi jeg har skalla hull når jeg har hoppet ned trapper osv.. Gjør jævlig vondt og man blir skikkelig forbanna når man skaller:) Jeg kunne sprengt den jævla blokka i filler hvis jeg hadde hatt tilgang på sprengstoff akurat da. Hvis en kødd hadde plassert ett kamera opp i trynet på meg og jeg hadde skallet i det, skulle jeg nok glatt knust det jævla kameraet. Montoya sa jo bare "Din jævla idiot" noen ganger:)

 

Jeg for min del håper noen andre enn schuacher vinner i år, men vil tro at han kommer til å vinne iår også.

Håper at ford kan gjøre det litt bra iår:)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må si at Michael Schumaker ligger på toppen. Liker ikke Raikonen etter sånn som han oppfører seg mot folk som bare prøver å hjelpe han når han støtt å stadig kjører av banen. Likte han helt jeg så reaksjonen hans mot banemannskapet. Det er ikke bare en engangs hendelese, men har skjedd flere ganger.

 

Schumi har tross alt blitt redda en gang av banemannskapet og har skjønt verdien av de. Men den faens blærete Kimi har allerede mistet mer bakke kontakt en schumi. Og Schumi har faen meg grunn til å ta av, men gjør det ikke i det hele tatt.

 

Men dette er som sagt kun min mening på F1 racinga. Elsker forresten F1 "sirkuset".

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raikonen, han imponerer stort tross at han er av de med minst erfaring. Samme med Button, men Raikonnen er hakket foran.

 

Har vært West McLaren fæn lenge. Men liker fremgangen til Toyota :) Snakkes mye om at Toyota kanskje faktisk har den kraftigste motoren i år, og det kan se sånn ut på banen også ofte.

Som vi så siste GP så klarte ikke engang Williams bilene å henge på ned rettstrekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Raikonen, han imponerer stort tross at han er av de med minst erfaring. Samme med Button, men Raikonnen er hakket foran.

 

Har vært West McLaren fæn lenge. Men liker fremgangen til Toyota :) Snakkes mye om at Toyota kanskje faktisk har den kraftigste motoren i år, og det kan se sånn ut på banen også ofte.

Som vi så siste GP så klarte ikke engang Williams bilene å henge på ned rettstrekka.

 

Sier ikke Raikonen er dårlig, men liker bare ikke måten han behandler banemannskapet som prøver å hjelpe. Men er kun en som ikke mister litt tid når de kontaktes via radioen, nemlig the one and only master M. Shumacer.

 

Toyota har imponert stort ja. McLaren sliter jo veldig i år da, synd egentlig, ettersom de var en de av de få lagene som klarte å hamle litt opp med Ferrari.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by del_sol 86

Helt enig med deg i det..raikkonen ser ut til å miste bakkekontakten,det er jo tross alt en grunn til at banemannskapet er der!Etter de hendelsene hvor han har dyttet dem unna har jeg mistet sansen for han som person,kan jo ikke si annet en at han er et sinnsykt talent:D

 

Takk! Endelig en til som har sett det også. Er så mange som "ikke" vil se det. Kanskje han kunne blitt reddda en av gangene han er utenfor banen, sånn som banemannskapet hjalp Schumi ut på banen den ene gangen, tror det var i fjord, da han sklei av banen.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår