Gå til innhold

et par spm anngående dynamostøy

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

Du kan prøve og ta et eget test-batteri bak til forsterkeren. og koble bare testbatteriet ditt til forsterkeren. da vil du finne ut om det er jordingen din som er dårlig eller om det er noe større som er feil. husk at du bare skal ha tilkoblinger fra testbatteriet inn på hovedstrømmen til forsterkeren. jeg tror jeg ville prøvd det, hvis du har prøvd og optimalisert jordingen din uten hell.

 

Mvh martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg også hadde problemet med phono støy, hadde koblet jordingen i den saken som holder batteriet på plass, også oppgraderte jeg litt og måtte trekke en tilleggskabel, så da tok jeg den jordingen jeg hadde og den nye og la opp til belteholderskruedingsen, og null støy :) fikk ideen herfra, prøvde når jeg hadde problemet sjøl, og det var faktisk det som var feilen tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har no koblet av alt og kobla alt på nytt igjen og da mener jeg ALT!!!

 

Men fortsett dynamo støy :'(

 

Endte opp med at jeg røska ut forsterkan og kobler opp i bilen til kompisen som ha anlegg som fungere men når jeg kobler opp forsterkan min blei det akkurat samme problemet med han også. og forsterkan er 3 veke gammel :S så nå blir det å fare på expert på fredagen og snakke med han duden som solgte meg helvetten :S men kan jeg få en nyen eller de fikse den eller får jeg ingenting siden hvilken som helst idiot har muligheten til å koble opp en forsterker og sprenge den kvar gang han prøva seg pga uerfarenhet og kan hente seg 10 nye :S ga jo faan ma myyyyye penger for driten :S

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår