Gå til innhold

en mini iso-kontakt/2 forsterkere

Ranger emnet


69mustang351w

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2004 passat stasjonsvogn som har orginal forsterker, den gule mini iso-kontakten bak på NAVI-enheten brukes. Jeg ønsker å bruke en ekstra forterker og montere 2 store høytale bake. Den originale NAVI-enheten med cd-spiller har ikke RCA-utganger. Har letet på nettet , men finner ikke y-kabel som gjør det mulig å koble til en ekstra forterker via mini-iso kontakten.

Noen som vet hvordan dette kan kobles, eller om det finnes slike y-kabler å få kjøpt?

Endret av 69mustang351w

2004 Volkswagen Passat highline/executive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spurt Møller enda nei, burde kanskje ha gjort det.

 

Uansett har jeg bestilt to mini-iso-forlengere fra http://www.acb.no av denne typen: http://acb.no/Details.asp?ProductID=2685

 

Dette er ikke y-kabler, men jeg skal lage en y-kabel av 2 slike, med å kutte og lode litt, slik at en ekstra forsterker kan kobles til

2004 Volkswagen Passat highline/executive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen gul female mini-iso kontakt på nettet, men det følger med på disse forlengerene. Så etter å ha kuttet og loddet litt her og der, så får jeg lagd en y-adapter. Det er allerede en original mini-iso-plugg som er koblet til, og den gidder jeg ikke begynne å lodde på, da det er vanskelig å komme til. Bedre å lage en y-kontakt på arbeidsbordet :)

Endret av 69mustang351w

2004 Volkswagen Passat highline/executive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen gul female mini-iso kontakt på nettet, men det følger med på disse forlengerene. Så etter å ha kuttet og loddet litt her og der, så får jeg lagd en y-adapter. Det er allerede en original mini-iso-plugg som er koblet til, og den gidder jeg ikke begynne å lodde på, da det er vanskelig å komme til. Bedre å lage en y-kontakt på arbeidsbordet :)

 

Ja, og det kunne du da laget med en tom gul mini-iso og løse plugger... transmedia har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår