Gå til innhold

Kjøring VS Tretthet/Silten skal kjøre oppsnarat please hjelp!

Ranger emnet


Arfas

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har oppkjøring nå den 23 mai. Jeg hadde kjøretime i dag hvor jeg kjørte "Dårlig" Jeg var ganske trøtt pga jeg sov dårlig natt (5 timer)

 

For 1 uke siden så sa kjørelæren at jeg var på "Førekort" nivå og han kommenterte ikke noe. Så jeg gjorde ikke noe særlig feil. Er det pga Trettheten? Merka jeg jeg sleit med og få meg med alt som skjedde! Har ikke kjørt så mye pga jeg ikke har noen og kjøre med hjemme. Kjører bare på kjøreskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke ald like lett å få sove godt når det nærmet seg oppkjøring og de siste kjøretimene nei, merka det selv.

men kan komme av andre ting også, hugs at din egen kjøring blir reflektert av de som kjører rundt deg, som om de andre i trafikken plasserer seg dårlig, slurver med blinklys, og andre ting, så gjør det jobben litt vanskligere for deg også.

men visst flyten i trafikken er bra så flyter du ofte fint med du også.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å roe deg ned kan jeg si at jeg gjorde masse slurve feil på kjøretimen før oppkjøring. Alt fra å legge meg feil i rundkjøringene og overse fartsgrenser osv...

 

Så når jeg satt meg i bilen sammen med sensoren var jeg sikker på at jeg kom til å stryke. Men med full konsentrasjon hele veien gikk det veldigt greit:) Eneste kommentaren jeg fikk var at jeg kjørte litt seint og kunne være en plage for trafikken, så det måtte jeg tenke litt på. Men det var nok mest fordi jeg var livredd for å komme 1km/t over fartsgrensa:)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår