Gå til innhold

F-Body Club of Norway er lansert!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei folkens! :)

 

Etter å ha snakket med utallige eiere av Camaro og Firebird oppover årene, har det klødd i finger´n etter å få ordnet noe mer organisert rundt oss som har F-bodies her i landet, og samtlige jeg har luftet ideen for har vært veldig interessert i dette.

 

Være seg organisering av treff, utveksling av deler, råd og tips etc...

 

Derfor tok jeg initiativet forrige uke til å registerere http://www.fbcn.no, og dra i gang en klubb kun for oss som kjører Firebird og Camaro! Foreløpig er alt veldig i startgropa som dere, men man må vel starte et sted? :) Og jeg tror ikke man burde ta seg vann over hodet i første omgang.

 

Foreløpig er jeg admin, mod, president, kasserer og vaskekjærring, så får håpe på litt medlemmer med initiativ og lyst til dette etterhvert! :P

 

Ser virkelig frem til dette!

 

Anders

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak! :m'm: Men det reiser jo også en del spørsmål.. Pontiac og chevy delen av forumet her jo helt dødt og jeg tror ikke det er liv laga for enda et forum.. Men å få til et treff/cruising eller i det minste å lage en egen samling på de store amcar og biltreffene tror jeg kunne blitt knall! Det finnes jo tross alt en del av disse bilene rundt om kring. Men spørsmålet blir kansje hvor i landet man holder til. Kan være vanskelig å samles til en gjeng om alle er spredt over hele landet..

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor spredning ja, men det er også en positiv ting syntes jeg :)

 

Og selv om chevy og pontiac delen her er dødt, vil jo ikke det automatisk si at dette blir dødt og. Vi sparket i gang et lignende tiltak noen år tilbake med stor respons, men pga manglende vedlikehold og videreutvikling døde prosjektet. Derfor prøver man igjen :)

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår