Gå til innhold

Hvorfor er så mange Volvo 200 & 700 hvite?

Ranger emnet


ungua

Anbefalte innlegg

Jeg har en hvit Volvo sjøl og synes at fargen er en katastrofe, ville aldri ha kjøpt en ny bil i hvit. Men jeg følger litt med på markedet og ser at hvit er den nest mest populære fargen på eldre Volvo. Tar jeg vekk de virkelige klassikerne blir det enda tydeligere. I skrivende stund er 8 av de første 20 bilene på finn hvit. Har noen her en forklaring på det? Hvem var så smart å kjøpe en Volvo og så dum å velge hvitt gjennom mesteparten av 80- og 90-tallet?

 

[ATTACH]22636[/ATTACH]

post-14350-13804853284117_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, javel. :) Jeg er nå en av de som kunne ha tenkt seg å kjøpe en av de siste Mercury Grand Marquis, eller en Hindustan Ambassador, eller en 2010 modell Volga GAZ-31105 nettopp fordi dette er fabrikknye veteraner. Ingen elektriske bakluker kanskje, men et fint innsyn i svunne tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S.: Men jeg kan fint forstå hva du egentlig ville frem til, og det er klart: Smak og behag. Brukte kanskje ikke helt de rette ord til å understreke poenget. Men her altså utvalget fra Hordaland i dag, og hvit er ledende...:

 

[ATTACH]22643[/ATTACH]

post-14350-13804853284492_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ungua det har ikke slått deg at det smaken din det er noe galt med?

 

Tenk over det. Nesten alle valgte og kjøpe seg en hvit volvo, men det ville ikke du gjort fordi du ikke liker fargen. Da er det ganske åpenbart at resten av befolkningen liker fargen hvit

 

For meg så ser en hvit volvo best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår