Gå til innhold

S: 205/40-17 Nankang NSII med koya gtr4 felger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

lufter også felgene mine for salg denne sesongen.

felgene er meget strøkne (men noen småriper i kanten om du kun ser når du går helt nærmt), og dekkene har veldig mye mønster igjen (ser omtrent nye ut), selges kun fordi jeg vil forandre litt på utsende.

boltsirkel: 4*100 og 108.

 

felgene er koya gtr4 og er 7" toms breie tror jeg og har ET på rundt 40 (give and take 2 maybe)

dekkene er nankang NS-2 som jeg er relativt billige, men som eg synest er meget brukbare (er også endel fornøyde andre brukere a disse dekkene etter å lest litt reviews om de).

 

*kan ta innbytte i andre felger til civicen (men de må se bra ut på).

 

tenkte meg minimum 4500 for de, om de selges snarest så kan eg kanskje få ordnet med nye dekkposer og en skikkelig felgvask av de, siden eg har tilgang til dette på jobben eg har nå.

kan også være behjelpelig med å frakte felgene i nærheten av der du bor, evt møte deg en plass på veien.

 

*er innom flere ganger om daglig så er bare å skrive om dere lurer på noe,

om noen som ikke er medlem er inne og er intresert så er eg tilgjenglig på tlf: 97 76 40 55.

 

åja, bilder også ja

 

DSC00267.jpg

DSC00272.jpg

DSC00266.jpg

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hullet er større på de fra Civicen er det jo bare å kjøpe sentreringsringer hos en dekkforhandler.

 

Edit: Navdiameter på Mazdaen er mest sannsynlig 54,1, på Hondaen tror jeg det er 56,1, så da går det med sent.ringer.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå avtale med han fra Haugesund på søndag, om de nye felgene mine kommer i løpet av denne uken, visst ikke finner vi en annen dato...

men det vil altså si at om noen andre er intreserte så er det nå på tide å komme med bud, budet ligger nå på 4500,- så må være noen lapper over det.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår