Gå til innhold

Naboen klager på Subwoofer

Ranger emnet


mortenffs

Anbefalte innlegg

Hvis det er SINNSYKT mye bass og du spiller "konserthøyt", er det grunn til å tilkalle politiet for brudd på offentlig ro eller noe slikt..

Har du gått bort til huset til naboen din og hørt hvordan bassen din er hos han?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en nabo som bor sånn 200 meter fra meg som kom bort til meg å sa at jeg skulle skru av den j*vla musikken. jeg hadde bare spillt i fem minutter og det var på en helt vanlig onsdag klokka 4 . Har han rett til dette da? kan han politi anmelde?

 

Alle har vel rett til å gå bort til noen, å klage hvis man føler seg berettiget til det. Du ville vel gått bort til noen som hadde forstyrret deg, du også tenker jeg.

 

Men du sier en vanlig onsdag klokka 4.. 4 som i 4 på natta..eller 16, på ettermiddagen? Uansett så er det vel ikke nødvendig å spille så høyt, vel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når naboen din fyrer opp gressklipperen, så ta igjen med samme mynt. Be han om vennligst om å skru av den jævla bråkemaskina. Da tror jeg det blir stille fra han en stund fremover.

hehe synd at jeg ikke kan høre når han klipper gresset. så langt vekke bor han, men likevel klager han på meg. han jobber vist i kommunen og er ansvarlig for ro og orden i gata hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er SINNSYKT mye bass og du spiller "konserthøyt", er det grunn til å tilkalle politiet for brudd på offentlig ro eller noe slikt..

Har du gått bort til huset til naboen din og hørt hvordan bassen din er hos han?

 

tror ikke han kan høre det så bra, har en 2x kicker 12" cv-r med basskasse ( ikke sealed ) og en 450 watts forsterker. er det så mye bråk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjører med bilen din, til og fra steder du skal, og spiller høy musikk, så hadde det ikke brydd meg.

 

Står du i gata med bilen stille og spiller høy musikk, helt unødvendig, så hadde jeg brydd meg.

 

Bass bærer veldig langt vet du, dype frekvenser kan bli ca. 20meter lange, og vadrer derfor veldig langt. En gressklipper lager langt fra så dype lyder, og derfor høres den ikke like langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står du i gata med bilen stille og spiller høy musikk, helt unødvendig, så hadde jeg brydd meg.

.

 

Hvis jeg spiller høy musikk i en parkert bil i noen minutter hver dag, ville dette vært gjentagende støy som kan være verdt en politianmeldelse? bor ikke i en by, men litt lengre ut i bygda. ikke noen blokkhus elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår