Jump to content

justering av weber 45?

Rate this topic

Volvo 144 DeLuxe
 Share

Recommended Posts

hei

har endelig fått på plass 2.5" eksos anlegget på B22 , men sliter noe enooormt med og få justert gasserne rett, har byttet til elektronisk tenning, det er S kamm, som kanskje ikke er så relevant til og kjørere i "gatene":p

Men når jeg kjører poffer det og smeller, så er antageli mengde på luft/bensin som ikke er rett,noen i nerheten av levanger som har god peiling på justering?

har prøvd med syncrotest på gasserne,men begynner og bli litt frustrert nå...

eventuelt noen som har syncrometer med 4 på rad?

tror det muligens er dysene i gasserne som skuille ha vært byttet, noen som har skjema av oppsett med dyse sett til b20 borret til 2.2, steg 3-4 med s kam

Edited by Volvo 144 DeLuxe

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By berg e46
      Skal justere håndbrekk på touran.Vanligvis skrur jeg ut stemplene på calipter så di går lett i mot skivene.Men noen kloke "hoder" mente at disse justerer seg selv.bare å dra MANGE ganger i brekket..det vet jo jeg og..Men det virker jo ALDRI...Noen her som har erfaring med dette?
    • By sumtingwong
      hei, er det noen som har tips om speil justering bryter til passat 3c5 2006 mod 1.9tdI? Når jeg justere venstre side, beveger høyre side også. Vanskelig å justere speiler. Er det noen som har tips?

Takk.
    • By Cakeform
      Har en Audi 80, 1984mod, 1.8. Som er veldig nøkkete under akselerasjon, og litt nøkkete når jeg kjører i jam fart. Den er av og til ujevn på tomgang, men ligger for det meste jevnt på 1100 omdreininger, litt høyt. Har prøvd å sjekke etter vakumfeil og slikt med startgass og ikke funnet noen ting. fordeleren var ikke fukti og pluggledningene satt ordentlig. Prøvde å tyne bilen litt opp i fart etter å ha kjørt en halvtime og da ble nøkkingen nesten helt borte. Men den blir like nøkkete etter å ha stått stille å blitt kald igjen. Forgasseren er en Weber 32/34. Den sto i bilen da jeg kjøpte den. Vet veldig lite om den. Håper virkelig noen kan hjelpe meg :) blir gal av å nøkke rundt i trafikken : P
    • By lelarsen
      Hei!
      Har en Audi A4 B7 med orginalt xenonlykter.
      Men har i det siste fått problem med automatisk høydejustering på lysene, som dere ser over på bildet. 
      Det kom litt av og på i starten, så det virket som dårlig kontakt en plass, så stoppet man bilen uten denne feilen, så justerte den seg automatisk hver gang jeg startet den, men i det siste så har den vært der hele tiden. Lysene kan plutselig begynne å justere seg over alt, så jeg vet sikkert at det ikke er motorene på lyktene. 

Er det mulig det er en sensor?
      Isåfall hvor mye koster den, hvor sitter den, og hvor tungvindt er det og bytte den?
    • By coolerguy
      Førersetet i min Touran har blitt jekket helt opp, men lar seg nå ikke jekke ned igjen. Skjønner ikke helt hvordan jekkemekanismen funker, er det noen som har knota med disse før?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy