Gå til innhold

Beste rep. kit til plugging av punkterte dekk?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Punkterte i dag, og har funnet ut at det kan være greit og ha ett reprasjonskit med 12 v kompressor i bilen til nøden:)

 

Naf selger ett par kit men det virker som det er ett slags tetteskum som blir sprøytet inn i dekket. Da er vell i praksis dekket ødelagt?

 

Jeg kunne tenkt meg ett kit der mann plugger dekket som de gjær på værksted.

Hvor får man tak i dette? Noen linker til nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay! $5 (40kr) for et kit inkl frakt. Kompis av meg kjøpte det jeg linker til under for å fikse et punktert hjul. Han har kjørt 2 sesonger uten problemer!

http://cgi.ebay.com/Cal-Hawk-Steel-Radial-Car-Auto-Tire-Repair-Kit-w-Plugs-/270707177803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f0767b94b - Alt du trenger

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse ser jo bra ut men ville foretrekket og kjøpt via Norsk nettbutikk/butikk.

Overraskende at dette ikke er lettere og få tak i nå som mangen biler blir levert uten reservehul.

 

Er det noen grunn til at dette tydligvis ikke selges over disk i Norge?

Rekner med at dette er like enkelt og sikkert og gjøre privat som det er på verkstedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett verkstedene i Norge har monopol på produktet siden jeg aldri har sett det til salgs i Norge. Lett å bruke!

Ebay er jo lett å bruke da, bruker max en uke over atlanteren i den størrelsen.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår