Gå til innhold

Hvor kjøpe deler til Audi (billig)?

Ranger emnet


Thomas_M

Anbefalte innlegg

Billigst (i Norge) er nok Biltema, men så får du også det du betaler for. Er en del kvalitetsforskjeller ute og går. Det mest fornuftige er å legge i noen kroner ekstra og få kvalitet. Mekonomen sine deler holder nok en del høyere kvalitet enn de fra Biltema, men koster selvsagt mer. Dyrest er Møller, men på enkelte deler er de faktisk billigere enn f.eks. Mekonomen, Bilxtra, MECA, Hellanor osv ;)

 

Hvilke deler er det du tenker på ?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

rockauto.com de holder til i statene. skal du handle litt til bilen må du se der. jeg skulle bytte eksosen fra motor og helt bra med begge kattene. møller skulle ha 43 tusen for det. rock auto kunne eg få alt levert komplett hjem på døren for 13 lapper. med usd på 7.2 den gang. de leverer raskt. jeg kjøpte bremseskiver der i fra, 3 dager senere sto den en kar på døren med de.

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei!TDI

Litt gammel tråd.... Men spør lell: noen som veit hvor jeg kan finne nye foringer til bakre bærebruer? Bilen min er en Audi A6, 2.5TDI, quattro, avant, 96mod.

Var på Møller en tur, og har fortsatt sjokk. Å handle foringene der er mildt sagt uaktuelt!! Alt for dyrt!!

 

Er det feks nettbutikker eller lignende i Tyskland, eller andre butikker i utlandet jeg kan handle hos?

 

Hadde satt stooor pris på tilbakemeldinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår