Gå til innhold

Høytrykkspyler test

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Nå er det tid for å finne fram høytrykkspylere igjen? Noen som har peil hvem som er best? Og hvor mye koster det for en som har varmtvann?

 

Post gjerne tester her.

 

Noen av disse er jo ikke helt nye.

 

http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article258356.ece

http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article258343.ece

http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article152308.ece

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo starte med å spørre hvilket prissjikte du vil legge deg på?

Og ikke minst hva du skal bruke den til.

 

Jeg er iallefall strålende fornøyd med min Foma 747 som jeg hovedsaklig bruker til bilvask, men fint kan brukes som en allaround-spyler.

Denne koster 2990 vel. men kan fåes til 2500 på en god dag.

 

Skal du ha høytrykksspyler burde du absolutt gå for en med stålarmert slange og ikke minst lang slange, denne jeg henviser til har 10m som jeg akkurat klarer å spyle rundt hele bilen uten å måtte flytte selve spyleren. Det at den har stålarmert slange gjør at du ikke vil få det h******s problemet med at den kveiler seg som den selv vil. Spesielt når det er litt kaldere i været.

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg henviste til skal vel tåle en tilført vanntemperatur på opp mot 60 grader.

Så da må du bare koble deg på en kran som har varmtvann og passe på å ikke ha det varmere enn det.

 

Det følger også med 2 ekstra lanser til denne, der den ene er en turbodyse som gir veldig godt trykk. Vil fraråde deg å bruke denne på biler, men kan nok være grei til vask av oljetankene.

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

har en Kränzle Term 1160: tilsalgs.. tilhører min far .. han ble syk 09/10 .. den har stort sett stått ubrukt siden da.. ta kontakt på 98285256 for nærmere info .. prisantydning 16 000,- .. kan diskuteres ved hurtig avgjørelse .. Dette er en varmtvanns spyler .. den spyler 24 liter pr. min.. koster ca 40 000,- ny..

 

Alle papirer i orden ..

Endret av Autotransit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår