Gå til innhold

JAWiggen: Volvo C30 '11 - Ishvit R-design

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

God aften!

 

Bestilte meg ny C30 i slutten av oktober og etter litt frem og tilbake med leveringstid så fikk jeg bilen endelig i mars! Har nå hatt bilen i litt over en uke og er utrolig fornøyd.

 

Bilen er en ishvit R-design med D2 motor. Hadde 1.9 TDI i min gamle Passat 3C, og D2 motoren kjennes sprekere ut. Tallene er: 115 hk og 270 nm. Ikke noe å skryte over, men fungerer helt fint i en liten bil! Hadde egentlig lyst på D3, men da må man legge 62000 kr ekstra på bordet, og det var det ikke verdt!

 

 

Bestilte bilen med følgende utstyr utover R-design som er bygd på momentum:

  • Plusspakke m/Volvo On-Call
  • Teknikkpakke m/Premium Sound og nøkkelløs bil
  • El.soltak
  • El.innfellbare sidespeil m/bakkebelysning
  • LED kurve/tåkelys (fungerer som DRL-lys på dagtid)

 

Og har følgende planer i første omgang:

  • Soting av ruter [X]
  • Senkefjærer (enten H&R eller Heico)
  • Sommerfelger (18" eller 19")
  • Eksos fra Heico
  • Div interiørdetaljer fra Heico

 

 

Og til slutt noen bilder av bilen!

 

8d4b8bde.jpg

 

188b674c.jpg

 

b1b0efde.jpg

 

e8d9a64c.jpg

 

Og det siste bildet er fra Kverneland Bil den dagen bilen var ferdig og nøklene mine!

 

ade5fe3e.jpg

Endret av JAWiggen

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Takk for det! :)

Nei, har fått noen få henvendelser, men ser ut til at jeg beholder den en stund fremover. Er jo veldig fornøyd med bilen, og boligmarkedet er det jo umulig å komme inn på! :p

 

Så, da blir vel bilen påkostet litt til våren. Moderat senking, nye felger og eksos. Soting av rutene ble fikset like etter overtagelse :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jaja, da er det tid for kjøp av felger til våren! Tror jeg har bestemt meg for Ronal R48, men klarer ikke å bestemme meg for farge. De kommer i titangrå og sort. Hva tror dere? Blir selvfølgelig i 19".

 

151427.jpg

 

151428.jpg

 

Og for de som lurer, så kommer senk på samtidig! På gamle bilen kjøpte jeg felger først, for så å montere senk, og bilen så ut som en traktor i mellomtiden. Jeg har lært!

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår