Jump to content

Audi A6 Avant Quattro - senkesett selges/byttes

Rate this topic

Recommended Posts

Settet passer førstegenerasjons A6 (1994 - 1997).

Har vært montert på en S-line avant med quattro med 2.5TDI - er usikker på om det vil passe på en "standardbil"!

Kun brukt i 3mndr - derfor minimalt slitt!

Har desverre ikke TÜV-papirer på det men kan ta mål av fjærene for de som er intr.

NB! Settet inneholder kun spiralfjærer!!

Selges billig - bud tas imot :hellothere:

Alternativt byttes i forslag!

Bilder kan sendes på MMS/epost.

Intr?

ha-dah@online.no / 920 91 021

NB! SMS vil ikke bli besvart.

• 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Lavb7
      Hei har ett problem med b7en min (b7 1.8t BFB quattro) som ikke holder på tomgang, kom hjem fra ferie etter en uke der bilen har stått i ro, startet bilen og kjørte 45 min hjem. Dagen derpå skulle jeg starte bilen og det gikk ålreit men den døde ut etter 2-3 sekunder, prøvd med gass inne og ute, cluth inne og ute men ingenting hjalp. Tok av kontakten på gasspjeldet å ser det er no for form væske, trolig olje både på pluggen og i kontakten på spjeldet. Kan det være defekt gasspjeld som er årsaken? Har ikke lest ut feilkoder enda.
    • By Brutuz
      Hei! :)

Er ny her på forumet, tenkte å både vise fram smågliset for å komme inn i miljøet her - samt å få hjelp / råd av andre sine erfaringar med samme type bil :)

Bilen er ein Audi A6 C5 S-Line 04 modell.
      Slenger med eit par bilder, eit som er i tråden og ei lenke :)

Historien til bilen er nokså enkel. Vart kjøpt av ein kar i Alta og importert frå Tyskland, etter å ha blitt brukt som demo-bil for Audi Deutschland. (ref. tidl. eigar)

Bilen i seg sjølv er fantastisk å køyre. Ligg også ganske godt på vegen med sine 150 + 50chip hestar.

Kjøpte den med eit par "småfeil" ... kjem nok til å prøve å bruke forumet her litt :)

Av desse småfeila er det:
      2 permanente feil som får motorlampe til å lyse opp.. har bytta delene på merkeverkstad, men kjem tilbake. (kvittering frå Audi-verkstad brukar ordet "permanent". )

Motorlampe lyser med feilkode p0171 (System Too Lean) ... denne feilkoden er "vanleg" dessverre, kan muligens fiksast på harry-måte? :D
      Motorlampe lyser med feilkode (xxxxx) ... denne har eg gløymt i farta, men kjem opp til tider.  (Er relatert til feilen som slår ut over^)

P0171

Read more: https://www.autocodes.com/p0171_audi.html Eit par mindre feil som eg vil prøve å fikse litt på sjølv er
      Vinduheis bryter venstre bakdør fungerer ikkje, men fungerer på førerdør (kalt Master panel?)
      Sentrallås knapp på førerdør fungerer ikkje.
      Bagasjerom åpnar ikkje av knappane på nøkkel (lås/lås opp fungerer fint.)

• By Robert Mikalsen
      Hei! Har en 2004 mod A6 C5 Avant quattro med vanlig understell pr. idag. Spørsmålet mitt er: hva skal til for å bygge om til S-line understell? (Hva er forskjell?) Og hvor får en kjøpt dette? (OE-nummer?) 
      På forhånd takk for svar
    • By Heyder
      Heisann, holder på å skal få min A4 B7 Avant 2007 modell eu godkjent men den verste 2'er feilen jeg fikk er feil med høydenivåreguleringen av nærlysene. I forkant av eu kontrollen fant jeg kabelbrudd på alle 3 kablene som går til sensoren på førersiden fremme. Fikk ordnet dette og skøytet ordentlig men det funker likevel ikke, sensor er ny. Lurer da på hva som skal til for å eventuelt fikse dette? Om noen andre har vært borti dette og vet hvordan det kan fikses? Ville helst spare meg for et verkstedbesøk.
      På forhånd takk.
    • By Fredmyrv
      Hei, 
      Jeg har en Audi a4 b6 1.8t som er en 2003 modell. I det siste har det skjedd noe merkelig med bilen men er usekker på hva det er. Når jeg starter bilen så kommer tenninga på å den går men etter 2 sekunder slår den seg av, er ikke batteriet fordi det skiftet jeg siden jeg trudde det va den sin feil. Hvis jeg starter bilen og holde inne gassen på 3000 omredninger eller mer så starter den og av og til så starter den helt vanlig. 
      Den går som normalt ellers når den er startet 
      Hva kan problemet være 
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy