Gå til innhold

Oldsmobile Delta 1969 - styling og diverse spørsmål

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hey, eg har tenkt til og kjøpe meg ein Oldsmobile Delta 1969 men lurer på hvor mye det vill koste for og senke motoren nedig og koble til ledningene til bilen :P Hva tar verksted for og senke motoren nedig bilen og koble til?

 

Vill også style den sykt opp, men har ikkje mye penger for tiden, men når eg ser på bildene av den ser eg at den trenger ein del :polish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det vil koste vil jo være avhengig av diverse faktorer, er det samme motor som ble tatt ut som skal inn igjen ? om det er en annen motor, så er den nye helt identisk med den gamle ? passer dei gamle motor festene overens med den nye ? er utstyret på den nye det samme som var på den gamle motoren ?

Tror nok et verksted heller vil ta en slik jobb på times basis enn på fastpris.

 

Men hva mener du med styling ? er det stylingsett du er ute etter, spoilere, ombygging etc ??

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det vil koste vil jo være avhengig av diverse faktorer, er det samme motor som ble tatt ut som skal inn igjen ? om det er en annen motor, så er den nye helt identisk med den gamle ? passer dei gamle motor festene overens med den nye ? er utstyret på den nye det samme som var på den gamle motoren ?

Tror nok et verksted heller vil ta en slik jobb på times basis enn på fastpris.

 

Men hva mener du med styling ? er det stylingsett du er ute etter, spoilere, ombygging etc ??

 

Det er samme motor,men den må overhales og det har eg ikkje penger til for øyblikket. Ja tenker på stylingsett men den bilen var fet nok som den var. Men må montere hondbrekk og lurer på hvordan eg gjør det :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn stylingsett er nok ikke å få til den bilen, så da må du evt lage selv.

Parkbremsen er betjent av en fotpedal rett foran førerdøren, er det den du skal montere sammen igjen, eller skal du flytte den og ha den en annen plass ? eller er parkbremsen demontert i tromlene ?

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår