Gå til innhold

Fiat Polski - deletilgang og andre tips

Ranger emnet


Tonje fiat

Anbefalte innlegg

Hei. Har en fiat polski som jeg ønsker å sette i stand.. Og jeg lurer på: Får man deler til denne bilen enda? Tror den er 67 modell. Den vil jo ikke starte så må nok bytte ut ett eller annet hehe. Håper noen her vet hvor man kan få tak i deler og evt vet noe som helst om denne type bil? Vet absolut ingen ting om den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har desverre ingen kunnskap om Fiat, men du kan jo sjekke rundt om i området der du holder til om der er en veteranbil klubb eller noe slikt, ellers kan du handle noen veteranbil blader, er mange som averterer deler der, både firmaer og private, så kansje du kan sjekke med noen av firmaene som averterer der om hvor lett eller vanskelig deletilgangen på din bil kan være.

Der finnes nok sikkert også merke klubber for dei bilene der, har sett flere slike biler som fortsatt er oppe og går, så vil nok tro at der er en god del som fortsatt er å få kjøpt til slike Fiat´er

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet! birthday

 

Du har nok en Polski Fiat 125P da, og den er "identisk" med bla. Fiat 125. Så det er absolutt gode muligheter for å få deler til denne ennå, selv noen Lada-deler kan passe her selvom de var basert på Fiat 124. Legg gjerne ut noen bilder av bilen her.

 

Og for ordens skyld, dette er ikke en bil som leveres til noen høgger!

 

800px-Polski_Fiat_125p.jpg

 

Polski_Fiat_125p_1980.jpg

Endret av TransMedia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Her kan du få kjøpt noen deler, men det er i polen da... ---> http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=fiat+125+&category=620&order=t&price_from=&price_to=

 

Prisen i Norske Kroner blir cirka det dobbelte av den polske prisen, altså f.eks. 50 zl blir ca/rundt 100 kr

Endret av Mast3r

-- Opel Kadett D 1.2S 1982 --

-- Opel Rekord E 2.0S 1977 --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har en fiat polski som jeg ønsker å sette i stand.. Og jeg lurer på: Får man deler til denne bilen enda? Tror den er 67 modell. Den vil jo ikke starte så må nok bytte ut ett eller annet hehe. Håper noen her vet hvor man kan få tak i deler og evt vet noe som helst om denne type bil? Vet absolut ingen ting om den..

 

Du kan ringe Skedsmo Bilopphøgging og spørre etter Stig. Tlf : 63876461. Si at du har snakket med volvolars. Han er Fiat entusiast og burde vite litt om dette. Ellers så hadde jeg prøvd noen av Fiat klubbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår