Gå til innhold

Våren kommer!

Ranger emnet


commodus

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syklister er helt greit for meg. De jeg blir skikkelig forbanna på er de som går på rulleski, og bruker HELE veibanen.. Enda godt de ikke kommer før i juni!

 

og det gjør ikke disse

Når menn i midtlivskrisa oljer seg inn i babyolje for å få på seg sykkeldressen som såvidt passet ifjord, å trøkker i vei, midt i veien. Møkkafolk
spesielt når dem er 2 eller flere, virker som det er om og gjøre og kjøre 3 i bredden og blir overasket når det kommer biler. hmm skal vi flytte oss nei vi er mykere trafikkkanter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sikkert vårtegn? Når menn i midtlivskrisa oljer seg inn i babyolje for å få på seg sykkeldressen som såvidt passet ifjord, å trøkker i vei, midt i veien. Møkkafolk

 

De der har vi hele året rundt på Kongsberg..Uansett hvor mye snø det er eller hvor kaldt det er.Sykler gjøre dem året rundt. Erre glatt å snø så erre på med piggdekk på sykkeln og ligger midt i veien og skaper farlig situasjoner..!! Folk er klin gærne.. Men så er jo tross alt Kongsberg sykkelby sier dem..!! Ikke spør meg,jeg har bil og hater syklister :P

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det gjør ikke disse

spesielt når dem er 2 eller flere, virker som det er om og gjøre og kjøre 3 i bredden og blir overasket når det kommer biler. hmm skal vi flytte oss nei vi er mykere trafikkkanter

 

Syklister holder både høyere fart og bruker mindre plass enn rulleskiløpere. Tre syklister tar omtrent like stor plass som en rulleskiløper. Jeg er ikke i tvil om hva som er verst..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår