Gå til innhold

Min "nye" Touran:-)

Ranger emnet


JørnV

Anbefalte innlegg

Endelig etter lang tid ble det Touran som familiebil!

 

Etter masse speiding hovedsaklig i Tyskland og litt på Finn falt valget på en 2008 Highline Exclusive 1,9Tdi Black magic perleeffekt.

 

Bilen var kjøpt ny i Larvik og hadde ca.48000km på telleren. Må vel kunne si at målet ble nådd med denne bilen ettersom det skulle bli Cross, R-Line eller Exclusive med div. kriterier. Var vel en par ting som ikke "klaffet" men fikk til gjengjeld flere andre ting så alt i alt er vi fornøyd!

 

Legger ut noen bilder tatt med telefonen etter første vasken. Flere kommer når pissføret har bedret seg:-)

post-36780-13804853164022_thumb.jpg

post-36780-13804853164079_thumb.jpg

post-36780-13804853164118_thumb.jpg

post-36780-13804853164159_thumb.jpg

post-36780-13804853164201_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takker for det:-)

Har relativt beskjedne planer ettersom jeg synes bilen er ganske komplett egentlig, men noe blir det nok.

Jeg har montert Ipod adapter(den boksen på bildet) og jeg har kjøpt tekstil matter med Touran logo. Har også lyst på en subwoofer eller lignende for å få litt mer trøkk og dybde i lydbildet.

Den første eieren vasket bilen stort sett i maskin og det vises små striper i lakken når sola skinner så jeg tenkte å få tatt en sånn Ditec rebehandling ettersom den er behandlet to ganger før med dette. Har nemlig hørt at det ikke trenger å være så lurt å bryte seg på med "konvensjonell" lakkbehandling oppå Ditecbehandlingen.

Har også fått lagt inn ny software ettersom 105hk blir litt beskjedent å dra campingvogn og båt på henger med:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hvorfor ikke? Hadde ikke vært meg imot, men synes 140 og 170hk blir for dyre biler med 5 eller 7 seter og det utstyret jeg vil ha. Får kun en med grønne skilter til den prisen jeg betalte for denne. Jeg har hjulspinn i første gir og litt i andre etter softwareoppdatering så det ble da greit likevel tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår