Gå til innhold

Auto-Style Coilovers til Polo -99 (6N).

Ranger emnet


nettmester

Anbefalte innlegg

på mitt KW senkesett stod det maks/min høyde i papirene som fulgte med, var også detaljert vist hvor man målte dette (som feks fra nederste bolten for støtdemperen til oversiden av fjærskålen).

 

Du forresten også huske å ta med TUV papirene, ha godkjente felger på bilen, samt ta ny hjulstillingskontroll etter justeringen, om ikke får du den ikke godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på mitt KW senkesett stod det maks/min høyde i papirene som fulgte med, var også detaljert vist hvor man målte dette (som feks fra nederste bolten for støtdemperen til oversiden av fjærskålen).

 

Du forresten også huske å ta med TUV papirene, ha godkjente felger på bilen, samt ta ny hjulstillingskontroll etter justeringen, om ikke får du den ikke godkjent.

Takk for info.

På mine står det ikke noe om min og max. TUV papirene står på tysk, men står ikke så mye der heller.

Jeg tok hjulstillingskontroll når demperne ble montert. Jeg har forstått det slik at man ikke trenger ta ytterligere hjulstillingskontroller selv om man justerer demperene opp og ned i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, rart. Står ihvertfall detaljert i mine papirer, kanskje du kan sende en mail til leverandøren av settet?

 

Jo bilen må absolutt på hjulstillingskontroll for hver gang du justerer demperne, så her har du blitt feilinformert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert det er nok at det er riktig etter TUV papir, bilen skal ikke være lavere en 11cm, etter et jalla vei regelverk om at staten kan bygge humpene inntil så høye. Var det jeg fikk på første gang jeg prøvde å få mitt igjenom, bilen var fin etter TUV, men den var 9 cm og ikke 11 cm!

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår