Gå til innhold

Teknisk spec på Primera


Fox

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke el-speil, ikke el vinduer bak, ikke lys i taket i mellom solskjermene (kun midt i taket), ikke i hanskjerommet (vet ikke om det skal være det heller), ikke oppvarmet speil heller. Men vi har ratt, girkule og håndbrekk i skinn da. (Det er vel skinn?) LX og SRI er oppgitt til samme pris på finn.no, men vet ikke om det stemmer helt med virkeligheten da. Forsikringa er samme som LX hos If i hvertfall

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har skinn på SLX'n også. Eller jeg HADDE :P bytta ut girkula med en i karbonfiber ;)

 

SRi'n er iallefall litt mer sporty av utseende utvendig.

SLX er vell kanskje litt mer lukseriøs innvendig ja. Hadde ikke klart meg uten oppvarmede speil eller lys i front i taket :)

 

Jeg er SÅÅ med på å mekke Primera video. Må bare vente til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skinn i SLX også ja :) SRI har jo spoiler. Har SLX sideskjørt? Hvis ikke må jeg oppdattere litt i oversikten. Skriv ned så mye du vet om bilen, så fyller jeg inn i oversikten.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Japan levere dem Nissan Primera Ci (P10) med 1.8 l. motor. Veit egentlig ikke så mye om den, men minner litt om SLX.

 

Edit: Ble også levert som P11 med 1.8 l som yter 125 hk. orginalt. Motoren heter QG18DE.

 

Så har Nissan også en motor til P11 som ikke levres i Norge. Den heter SR20VE og er en 2.0 l. 190 hk. med variabel ventil åpning.

 

Edit 2: La merke til at du hadde skrevet den opp fra før nå.

 

P11

D063_VN1776_01.jpg

D063_VN1776_02.jpg

 

P10

231.jpg

231a.jpg

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår