Gå til innhold

P&R: Lupo IN - Prosjekt Teddiez

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mitt vraak står på alle 4 hjulå så eg utaler meg akkuratt så eg vil :) så du får nokk grine te mordi videre

 

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen er du vel?

Hvis du synes at å le av andres ulykke er morsomt så sier vel det meste om deg vil jeg tro.

 

Denne bilen ble solgt fra oss for over et år siden men jeg synes det er synd det ender sånn.

Mine biler står også på alle fire hjula og er ganske mye vassere enn du noen ganger kommer til å oppnå.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen er du vel?

Hvis du synes at å le av andres ulykke er morsomt så sier vel det meste om deg vil jeg tro.

 

Denne bilen ble solgt fra oss for over et år siden men jeg synes det er synd det ender sånn.

Mine biler står også på alle fire hjula og er ganske mye vassere enn du noen ganger kommer til å oppnå.

 

Kommer ikke til å handle hos Parts & Retards når jeg ser oppførselen din og hørt mange rykter om kundebehandlingen deres.. Du burde seriøst roe deg ned litt..

 

Vwperformance har hatt mange gromme biler, så jeg helt klart ville sammenlignet med de som dere har bygd.

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter polar her altså, er ikke noe særlig artig at et prosjekt man har lagt ned mye tid og penger i går til skogs. og "oppførselen" hans her kan dere vell egentlig bare skylde på dere selv for? :)

 

nok dritprat her nå? :) sorry for trådkapring polar :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å handle hos Parts & Retards når jeg ser oppførselen din og hørt mange rykter om kundebehandlingen deres.. Du burde seriøst roe deg ned litt..

 

Vwperformance har hatt mange gromme biler, så jeg helt klart ville sammenlignet med de som dere har bygd.

 

Vi har desverre lite deler til Stratus, så det går nok greit.

Det er dere som slenger med leppa her, ikke vet jeg hvorfor dere "gotter" dere over andres ulykke men det er noe stakkarslig over det.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å handle hos Parts & Retards når jeg ser oppførselen din og hørt mange rykter om kundebehandlingen deres.. Du burde seriøst roe deg ned litt..

 

Er jo ingenting å klage på hos parts and retards da. Bare hyggelige folk der, super service. Vært der flere ganger, og aldri vært noe tull eller problem.

 

Støtter også Polardego her, synd det med bilen (og håper sjåføren klarte seg). Sett bilen mange ganger, og er en fin liten bil Polardego har bygd opp det.

 

Aldri noe gøy da et prosjekt blir ødelagt

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår