Gå til innhold

.:iCandi 370R:.

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

Postet denne først på et internasjonalt forum - er sliten, så jeg orker ikke oversette :)

 

Finally I finished this project! Couting 800+ layers, and allmost 50 hours.

Its been a long term project for me as I've had my hands full with both school and work. But as time went, ideas just kept popping into my head. Which lead into this... finally! For me, I belive this is my best work to date, next to the Porsche 918. I'd also like to thank X-Raited and Nibs for helpful wip-watching.

 

Enough talking from my side. I must admit that I rushed it at the end. Perhaps I'll do an update!

 

Original:

Nissan-370Z-06.jpg

 

Chop:

Nissan-370ZProject_Final.jpg

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lekkert arbeid, er bare noen småting jeg stusser på, rent bilmessig.

 

Luftinntakene på siden. Det fremste ville nok vært et reelt inntak for å kjøle bremsene forran. Derimot det på døren ser jeg ikke helt hvor luften skulle ledet, i og med at motoren sitter fremme på en 370Z og ikke bak. Slike inntak som sitter på siden bak, er normalt for å tilføre luft til en bakmontert motor. Luftinntak på siden er også gjerne ytterpunktene på bilens side. Det på døren ville nok ikke fått mye luft, grunnet de brede skjermene forran. Bremsekjølende inntak bak, er normalt små og gjerne nede på sideskjørtet. I tillegg har du et lite "svingt bakhjul" problem.

 

Jeg ville flyttet inntaket som nå sitter på døren (selv om dette var meget pent utført), ned på fremsiden av bakre hjulbue, og gjerne fjernet overgangen mellom det midtstykket og bakskjerm.

 

Photoshop arbeidet, holder, slik jeg ser det, høy kvalitet, og førsteinntrykket av bildet er meget bra. Bare vanskelig å overse disse bildetaljene når jeg har så mye motorolje i blodomløpet.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår