Gå til innhold

Min Marrakesh Brown A6 2.7 Biturbo

Ranger emnet


Auda

Anbefalte innlegg

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for komplimenter. Synes selv den er blitt rimelig fin ja. Ligger mange timer frustrasjon, penger og glede i denne. :)

Men må nok desverre selge. Studentlivet er ikke akkurat innbringende. Får heller kjøpe noe rått når jeg er ferdig utdanna... Om 4 år. :P

Kanskje S7 som kommer snart? :D

Men lite interesse på bilen synes jeg. HAr bare lagt den ut her, og hintet om salg på vacn.

Er vel kanskje ikke for mannen i gata. Kanskje markedet er dårlig? Aner ikke jeg. Synes selv jeg har priset den lavt.

Endret av Auda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk å si det, men tror det er et lite marked for biler som dette.. uansett hvor mye som er gjort, hvor godt holdt den er osv, så er km-stand høy og deler er dyre. Dette virker avskrekkende på mange. :(

Jeg gjetter at en eventuell kjøper blir å være mekaniker som kan fixe selv til en rimelig penge :)

Dette må for øvrig være noe av det råeste en kan kjøpe i denne prisklassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det desverre.

Deler er forresten billige. Bare man ikke handler i avgifts Norge.

Jeg handler fra 034 motorsport og ECS tuning samt JHM i USA. Samme produktene, 1/3 av prisen.

Men å kunne å skru selv er en fordel ja. :)

Om man gjør alt selv har du bolt on 600hk og oppimot 800nm pluss 6 trinns manuell kasse for 70-80 lapper.

Veldig potent motor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Nei, den er trukket fra salg. Lite som skjer, så lite å oppdatere.

 

Har nye planer, og helt ny giv, så ting kommer til å skje i 2012. :)

Blir ny front, cleaning av rumpa på bilen, og nytt oppsett til neste vinter.

Handler komplett drivlinje fra 2.5 tdi i januar nå. 6 Trinns 01e blir nok litt morsommere enn den jævla tiptronicen.

Endret av Auda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår