Gå til innhold

Garanti hjulager

Ranger emnet


atlegb

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk! Jeg er den lykkelige eier av en V70 som i november fikk seg ett skinnende nytt hjullager(komplett nav) fra BCB. Dette var jo flott og bilen var stolt som aldri før. I dag fikk den seg enda ett nytt lager, riktignok på den andre siden. Da var både jeg og bilen stolte! :hug:

 

Men stoltheta fikk seg en knekk da den lykkelige eier sånn for moro skyld "shaka" litt i hjula før vi slapp bilen ned fra 2-søyler'n. Da var det skikkelig slærk i lageret som ble byttet i november. I og med at bilen har gått ca 5.000km siden den tid synes jeg vel strengt tatt at det er litt vel kort holdbarhet.

 

Kvitteringa har selvfølgelig fløyet sin veg, selv om alt av andre kvitteringer ligger på sin faste plass i serviceheftet.....

 

Hvordan funker det med garanti på deler?

 

Jeg løsna forresten på skiva i dag og navet er like blankt som da det var nytt, så det er tydelig at det ikke har gått i saltlaka'n i flere år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som han sier her over, komplett nav med 5 bolter :) så det har ikke noe med feilmontering og gjøre, for det tror eg ikkje går :) men det er jo bare og høre med de som du kjøpte lageret av?

 

har byttet mange sånne lagre\hjulnav så det er egentli helt idiot sikkert og få det på plass uten og tenke på feil moment, det blir egentli som og si at det er feil moment på hjul boltene som er årsaken (greit, den ble dradd litt lang), siden lageret kommer komplett fra butikk med spindel og alt i en klump :)

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår