Micromidas Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Det gjelder en Audi 100 2,5tdi 93 mod , når jeg starter så slukker oljelampa som normalt .Men så kommer den på igjen etter ca 3 sek .og lyser helt til motoren blir varm .Da slukker den .Er det noen som har vært borti noe lignende ? som vet hva som kan være feilen ? Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Problemet er løst . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Du kunne jo skrevet hva problemet var da, slik at andre som har det samme problemet finner det ut ved å titti i tråden din :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Jeg fant to ledninger fremme ved torpedoveggen , i bakkant av dieselpumpa som var byttet om .Da jeg plugget de inn rett virka både turtellern og oljelampa . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg