Gå til innhold

Hvor mye er min omega verdt???

Ranger emnet


Quattr0

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Opel Omega 2.5 TD Stasjonsvogn 2001 modell, 5 seter, alt av utstyr, xenon kjørelys, el-speil, 4 el-ruter, AC foran OG bak i bilen etc.

Den har blitt brukt som varebil Trondheim-Oslo siden den dagen den rullet ut av fabrikken så kjørelengden på den er 565 000 km. Jeg vet at disse bilene egentlig er verdt en del pga. stor bil med stor motor og mye utstyr, så ut i fra Finn.no og AutoDB ligger de på 80 000,- og oppover, men ingen av de har gått så langt som min, så hvor mye skal jeg selge den for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant. Alt på bilen har gått 565k, men alt med service hefte også, har du noen ide om hvor mye den er verdt?

Altså alt fungerer på den, elektronikk og motor, noen bittesmå rustskader ellers ingen feil.

Så bare at bilen din er en 2001 modell, altså b2 karosseri, da er det ikke så mange i norge av de med 2,5 td, stortsett bare 2,2 td.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er hva den evnt er "verdt" men det dumme er att km standen skremmer 4/5 aktuelle kjøpere.

Derav vil det ikke være noen lettsolgt bil.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer verdt for deg selv, kjør den til den stopper. Tipper du ikke får så mye mer enn 20-30k om noen er interesserte. Km stad er noe av det første jeg ser på når jeg handler bil.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår