Jump to content

Passer bakluke fra 1,4i til 2,0 GTi?

Rate this topic

Lurdik
 Share

Recommended Posts

Heisann

Jeg eier en Seat Ibiza 2,0 GTi combi coupé (chassis no: 6K1), og ønsker å bytte bakluke siden den har litt stygg rust.

Har funnet en bakluke på nett og lurer på om denne vil passe. Den hører til en Seat Ibiza 1,4i combi coupé (chassis no: (VSS) ZZZ6K). Begge bilene er 98-modeller.

Snakket med en lokal Seat-forhandler, og de mente det skulle gå, men kunne ikke gi meg 100% sikkerhet på det.

Setter pris på ethvert svar :-)

• 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Magda
      Jeg har en 2007 mod Corsa 1,2l. Bakluka går ikke å åpne. Vet noen om det finnes en nødutløser for bakluka? 
    • By Erlenkal
      Hei.
      Jeg har en Avensis T25 2009-modell kjørt 180.000 km. Nå er det en del rust på understellet. Utover det er det ingenting galt med bilen. Jeg byttet akkurat en fjær som var brukket bak da den var rustet tvers gjennom. Bremsene bak er også godt rustne og skal byttes. Jeg sliter med å vurdere hvor alvorlig denne rusten er. Jeg forstår at en behandling med lanolin kan stoppe noe av rusten. Jeg har fått et tilbud på 4000 kr. Er det lurt å spandere en slik behandling på bilen, alderen tatt  i betraktning? Er dette noe som må gjentas senere? Dersom jeg slipper å måtte bytte et stag eller noe, så er prisen fort spart inn. Eller dette for det meste overflaterust som ikke er så farlig? Jeg sliter med å laste opp bilder, men legger ved link.
      Bilder: https://photos.app.goo.gl/JXyVCgE9YXK4uiTf7
    • By El raza
      Hei.
      Jeg er litt usikker på hvilket som tåler hva, så jeg prøver meg her.
      Har en lekk bensintank pga rust, å får ikke tak i annen tank med det første..
      Hva kan brukes for å få den tettet, som  en midlertidig løsning seff.

• By Esben
      Skal skifte caliper bak (venstre) men bremseslangen sitter som støpt i caliperen. Tenkte å løsne slangen i den andre enden og bytte den også. Så vidt jeg kan se skal jeg først løsne en 11mm mutter som sitter på motsatt side av en brakett som holder slangen oppe. Usikker på om den skal mot venstre eller høyre, og den er såpass skjør at jeg vil ikke ødelegge den før jeg vet sikkert. 
      Noen som kan hjelpe meg?
    • By Strikkern
      Svigermor har ikke brukt bakluka på sin Suzuki Liana 2005 stasjonsvogn på mange måneder. Nå sitter den fast som om "noe" holder låsehendelen fast i låsekassen!
      Dette er noe jeg antar. Sentrallåsen virker på alle andre dører og nøkkelen vil ikke la seg vri rundt - bare halvparten av en kvart omdreining.  Vrir jeg hardere er jeg redd nøkkelen knekker i låsen.  Noen som vet hvordan jeg kan låse opp fra innsiden?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy