Gå til innhold

Hva er det kuleste du har kjørt?

Ranger emnet


Atlas

Anbefalte innlegg

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Hersker Hans

 

Fett :), ja, må jo ta med alt. Det fetest jeg har kjørt er ikke bil. Har suttet på og flydd en rekke småfly jeg og, morro det, begynte på småflylappen, men jeg syns ikke det var morro nok i forhold til pris.

 

Jøssess, er vi flere aerofile her inne?

Morro, jeg har selv fløyet seilfly i et par år, gav meg i sommer grunnet skole (Flyfag for øvrig :D), men starter med motorfly til sommeren, holder på med teorien nuh.

Rune - Best i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

 

Fy faen, du er heldig, har drømt om å kjøre den helt siden jeg fikk lappen. Lå den bra på veien?

 

Var jævlig stiv å fin.. Så den lå bra på veien.. Blir nesten en gokart vøtt.. :D Var litt skummel ut fra rundkjøringer å sånn når det hadde regna... 2. gir ut med ca 2000 rpm og gassen i bånn... Ser bare turbotrykket øker og øker og bortimot 3500 rpm blir det plutselig liv, og det så det holder å... :D Han forrige eieren hadde visst dratt av veien på grunn av det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

 

 

Tøfft !

 

Jeremy clarkson testet jo xj220 og var ikke så veldig positiv til bilen, bremsene og turbolaggen spesiellt.

 

Var det slik med den du satt på med, eller er bare clarkson en oppblåst nisse ??

 

Sa bare at jeg har sitti i XJ220

Da jeg satt i den stod bilen bak på en trailer :( ;)

 

Mange journalister ble relativt skuffet da testet XJ220

Jaguar slet jo også med å få solgt alle

 

Clarkson har mange usaklige kommentarer, men jeg digger'n!yodude

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg kun hatt lappen et år..

 

hmm.. angående oppmerksomhets bil så har eg kjørt ein 325i cab (94mod) med 10x18 krom kant felger.. 245dekk.. MAX senk.. m-optic.. rettuslett en dame magnet :)

 

komfort bil så må det væra den heilt nye bmw 5 serien.. ein "ussel" 520 te 550 000...

har kje fått testet så ekstremt mangen biler ennå.. men komme vel med årene..

 

har jaffal sotte på i ein rekke grom bilar.. blant annet :

-golf vr6 turbo (260+ effektive hest)

-audi s2 (ca 305hp)

 

jaja.. kan kje komma på alt på ein onsdag`s kveld ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

 

Hehe, en slik har jeg bare sittet i..

 

Setter du nøkkelen i tenningen justerer det elektriske setet og tilt-rattet seg tilbake til memory-posisjon.

Når du parkerer og skrur av tenningen justeres alt tilbake for å lette inn/ut-komst for damer i små-små mini-skjørt :D

 

Slik er det på fatter`n sin Chrysler 300m.Den er vel egentlig det råeste jeg har kjørt..Har bare kjørt 4 forskjellige biler da.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår