Gå til innhold

hvilker powerfilter burde jeg kjøpe?

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

tenkte og kjøpe power filter snart, hvilket er best til golf 1,6 l 1996, og priser og steder jeg får kjøpt det??..

 

Blir det mye endring i lyd dersom jeg fester filteret på power rohr, istedetfor orginal røret??

for hvis endringen er minimal gidder jeg ikke og kjøpe power rohr, det kan jeg evt. lage selv i fremtiden..

Hvordan gjør jeg det med oljedamp og forvarmen, lurer også på hva jeg skal gjøre med luftmenge måleren. Er det noen som kan forklare hva slags hensikt den har??

 

takk for tips..

 

 

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Green Air selv og er fornøyd med det... blir en digg lyd når man gir gass....

 

Lar bare de andre røra ligge jeg skal ikke være noe farlig...

Snakka med noen kompiser som jobber på møller og dem sier at det ikke gjør noe så lenge du ikke merker noe forskjel på bilen...

 

Sa også at siden jeg hadde insprut så hadde det minimalt og si

Golf III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe deg K&N filter fra Kollevold f.eks.. der skal jeg kjøpe mitt filter til våren iallefall.

 

Jeg har fått pris på 1200,- for ett kit som inneholder det du trenger av overganger og selve filteret dersom du har LMM.

Hvis du forteller hva slags årsmodell og motortype (jeg har en 2E motor, som er en 2.0 8v) du har kan jeg kanskje hjelpe deg med å finne riktig kit til deg.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo a litt lyd a bilen/motoren da :D for å høre at den er der :D

 

Men ja, jeg kjøpte mitt på AST i Bergen til rundt 500,- KD og så kjøpte jeg feste braketter slik at det ikke ligger å slenger liksom, kostet kanskje 600,- totalt med alt, mener jeg...

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe meg Induction Kit fra Green Air Filters til min Golf 3 1.8l. Vil dette fungere bra? Og er det vanskelig å installere et slikt kit?

 

http://www.needforspeed.co.uk/images/fi/FITINST-P130.gif

Fant instruksjoner til montering på websiden deres.

Er det noe spesielt jeg må hugse på, eller er det bare rett fram som i instruksjonen?

_______________________________

[-] 87mod BMW 735i E32

[x] 91mod BMW 325i E36 (solgt)

[x] 92mod VW Golf GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår