Gå til innhold

Valg av forsterker

Ranger emnet


Anders-Audi-ABT

Anbefalte innlegg

Hei

 

kan noen hjelpe meg med valg av forsterker. er ikke helt sikker på hvor mye watt det er i de 2x 12" jeg har, mer tror dem er på rundt 3000Watt sa han som solgte meg dem,

 

har sett på 3 forskjellige

 

den ene er Boss PH-3000D den er på 3000W i 1ohm (den selges på bilxtra, den koster 1899,-

 

den andre er BOSS CW3500D monoblokk 3500w i 1ohm (selges for 2200-, på hi-fi senteret

 

den tredde er LA2001D 3000W CLASS D MONOBLOCK den selges på e-bay :P bare lurer på om noen har noe erfaring med sånnet merke som denne? merket heter Leagcy, den koster rundt 1050,- med frakt

 

som som kan si hvem jeg brude gå for eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.ingen av di du har remsa opp der.er ikke i nærheten av 3000w engang.og den la fosterkeren er det samme som uscarver eller hva det het.er det værste møkka jeg har vært borti.men det var den "5000w"saken.og den sleit med å dra 2 stk 8 tommere på 400w stk.pluss at det kom diskant ut ifra den.ikke kjøp.hva med å kjøpe noe fra dynabel.1200w rms monoblokk 3000kr.der blir du ikke lurt iallefall.hva heter sub elementene dine.er mye lettere og komme med en peke pinne med ogsen forsterker du burde ha.hold deg iallefall unna di forsterkerene du har nevnt.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff ike kjøp noen av de enig med Kimafro Kjøp Dynabel viss du har spenn kjøp en 7501 koster 5998,- er på 1400w i 2 ohm

drar lett 2 stk 12" med helst en Kodensator ved siden av og ett godt batteri det er viktig da blir du ikke lurt den Virker for og si det sånn:) men nå vet jeg ike hva slags elementer i kasse det er snakk om da men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for svarene ^^ ikke er jeg sikker på gvor mange watt de basserene er på, står ikke noe på dem, enest jeg veit er at det er SPL høytalere, veit ikke om et bilde kan kanskje fortelle mer? kan ta et bilde av dem.

 

men som sakt, har ikke lyst til å legge stort mer en 2200 kr i en forsterker. er ikke ute etter MAX av det MAX! men noe helt greit :P må litsom høres ut som det er noe inni bilen om man drar litt på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et bilde kunne vært fint:) er det 4 ohms spoler eller 2 ohm eller er di dobbel spolet?her har du en billig en som jeg tror er grei.http://www.ljudia.no/bilstereo-s82121/sluttrinn-c78173/zachry-r1500d-p333165/ er på ditt budsjett.tror at den skal holde for deg iallefall.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så ikke sånn ut når jeg tok dem ut å bytta ledning fra koblinga av høytalerene og ut til kassa. de så så og si helt normale ut :P eneste forskjellen var at det var 2x utganger fra høtalerene, at man kan sette rød og svart ledning fra 2 sider på litsom :P

 

men skal det stå noe info om høtaleren inskravert på siden av magneten eller noe? så ikke noe, etter som det klistre merke greien som det pleier å stå sånt på var borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår