Gå til innhold

Ranger emnet


MrBeatle

Anbefalte innlegg

Har defa med motor og kupevarmer, samt smartstart fjernkontrollen.

Noen her som har det samme og kan hjelpe meg � forst� termostat funksjonen.. St�r her p� side 10 (http://www.defa.com/doc/17401.1223034345.SmartStartxNORSK.pdf)

 

S� om motor og kupe varmeren i varmeprogrammet er sat til aut s� vil oppvarmingen starte etter hvilken temp som er valgt for max temp motor eller min temp kupe?

Om man setter 20 grader som min temp kupe, vil motor tempen varme seg opp uavhengig av denne temperaturen? (den forholder seg vel ikke til 20 grader?) Ser jo at det st�r en notis ang bruk av temperaturf�leren i bilens kupe som termostat...

 

Sikkert noe mer jeg lurte p� om dette ogs�, men om noen kunne forklart meg dette p� en enkel m�te s� hadde det v�rt fint:) det st�r nok forklart helt greit, men ikke bestandig hodet er helt med..

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har oppdatert forumet idag, so litt av teksten er ikkje lett aa forstaa.

 

Kva har du fått montert? Er det tempfoler inni bilen din?

Eg har motor og kupévarmer uten anna dilldall. Da vil kupévarmer varme heile tiden.

Er jo ingen krise om det er over 20 grader inni bilen naar du skal reise med bilen.

 

Eg skal studere bruksanvisningen og hjelpe deg litt seinare. (viss ingen har svart deg da)

 

Men eg las litt kjapt no og stiller du inn kupétemperaturen, vil ikkje det paavirke motortemperaturen

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert kupe og motorvarmer med temp.føler inne i bilen.

Lurer på om motorvarmeren f.eks. kobler seg inn lenge før kupevarmeren.. Går jo raskere å få en liten lunk inne i kupen enn tiden det tar å varme opp motoren.

Uansett, takk for hjelpa:) skal høre imorgen om kanskje noen på jobb har samme opplegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår