Gå til innhold

Rikardt`s 2003 passat 3bg

Ranger emnet


Rikardt

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hvordan var den å kjøre etter senk? Blir spennende å høre. Tenke selv å senke til sommeren. Blir nåkk justerbart, så kan man jo heve litt når det blir vinter :)

Endret av Daniel 88

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart kanon rått og kjøre den med det settet der. :) har millioner av fartshumper her jeg bor, subber ikke en plass :) men skal gå for 225 dekk framme ved neste dekkjøp :) det FK settet jeg kjøpte kosta ikke mer en 2500kr det er justerbart;) billigeste settet en klare og finne, men alikevel god kvalitet:D

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det er mange som mener at en skal løsne hele den øvre bærearmen.. dette trenger ikke du.. fjern dei gummiproppene som ligg bra tiljengelig på toppen. under dei proppene er det to mutterer som en løsner. når en har løsna disse er demperen løs:) husk og fjern bolten på bunnen av demperen først:) da slepp en trøbbel med den dritt bolten som går igjennom dei øvre bærearmene. det gjorde jeg(senka bilen alene). funka fett. :) bare husk fjærspenner så er en godt hjelpen med senkinga :)

 

noe en lurer på ang senking av passat, så er det bare og spørre )

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d var ikke store prisen å det ble jo en helt annen bil etter denne operasjonen :)

Hvorfor velge 225 framme? Noe subbing med fullt rattutslag? Skulle selv ha 235/35-19, men ble litt usikkert om det kunne sube noen vei. Er senket 20/20 orginalt, regner med det blir mer senk iløpet av sommeren.

Hvordan syns du kjørekomforten ble etter senk, Ble ikke for stiv?

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d var ikke store prisen å det ble jo en helt annen bil etter denne operasjonen :)

Hvorfor velge 225 framme? Noe subbing med fullt rattutslag? Skulle selv ha 235/35-19, men ble litt usikkert om det kunne sube noen vei. Er senket 20/20 orginalt, regner med det blir mer senk iløpet av sommeren.

Hvordan syns du kjørekomforten ble etter senk, Ble ikke for stiv?

 

Hei. Jeg kjører selv med 235/35-19 og 45 senk og det subber ikke. syntes de passer bilen utrolig godt.

Endret av Stein Frode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d var ikke store prisen å det ble jo en helt annen bil etter denne operasjonen :)

Hvorfor velge 225 framme? Noe subbing med fullt rattutslag? Skulle selv ha 235/35-19, men ble litt usikkert om det kunne sube noen vei. Er senket 20/20 orginalt, regner med det blir mer senk iløpet av sommeren.

Hvordan syns du kjørekomforten ble etter senk, Ble ikke for stiv?

 

når jeg har fullt rattutslag og en med meg framme så subber den litt. med 225hadde jeg vert garantert subbefri :P

sporer litt med 235 og. men det kan jeg leve med :D kjørekomforten på det settet der var ganske bra. billig og bra. anbefales:) (ja jeg har kjørt med mange flere andre sett) med "bare" 20\20 så kan du trygt kjøre 235 ;)

2001 Skoda VRS

2003 VW PASSAT 1.9TDI

1984 Pontiac Trans Am *byttet*

+ 11 andre biler som er solgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår