Gå til innhold

Tips til enkle og billige forbedringer i interiøret?

Ranger emnet


NothinDoin

Anbefalte innlegg

Skifte ut lys til speedometerkassen, varmeapp og cd spiller til samme farge...

jeg bytta alle til røde lys, det ble digg, men det er umulig å se hva ende som er rød/blå på varmeveksleren, pga begge er røde med lyset på:P

bytte ratt og girkule er også en lett mod, men blir ikke bra dersom du ikke finner ratt som er "tidsriktig.."

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ei grei girkule, men den ble fort fjerna om vintern da metallet holdt -15ºC... ble tilbake til ei fin orginal girkule tatt fra en konekjørt polo....

 

synes de orginale girkulene passer best til skinnposen og alt, så om du skal bytte til noe drastisk bør du bytte den også.

Gamle VW ratt kan ver så mangt, men det finnes alltid et annet!

om du skal ha svart/blått tema i bilen ville jeg byttet ut lysene med blåe. er ikke store jobben men ser bedre ut den det orginale grønnskjæret.

når du først har speedokassen ute kan du f-eks skifte ut skivene osv, det er ganske lett og går fort...

Endret av Renax

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det rattet er retro hvertfall, ikke mange golfer jeg har sett som har slikt, så ville nok beholt det.

vinterfelger=stål uten felgkapsler, kapsler er bare stykt uansett og alufelg til vinter er wasted anyway så det er greit.

de baklyktene ville jeg bytta til fordel for en utgave med sotet blink og ryggelys, men skal det vere retro så er det sånn...

 

legge ned bakviskeren er et must for meg, syns stående visker ser forjævlig ut og det er dritlett å legge viskeren, bare å koble overføring fra motor og dreie en halv omdreining så den ligger, og så skru fast.

Høytalere opp fra hattehylla syns jeg ser forjævlig ut, Pioneer har 6*4" som passer i de orginale festene bak, likeså 3,5" foran og reservehjul-sub så har du et skjult anlegg som spiller fletta av mange billige jalla greier med større høyttalere enn felger...

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror høyttalerne mine kom på totalt 2000 kr, subben va 3000 da, men der er forholdsvis dyr pga skreddersydd til å ligge inni reservehjulet, det er en aktiv sub så trenger ikke tenke på forsterker heller...

 

den girkula så jævlig ut, hverken fin i seg selv, så passa den ikke inn i golfen heller...

ta en tur på den lokale høggeren, og finn orginal vw girkule og gjerne en midtkonsoll og, så ser det nesten ut som du ha GL:P

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår