Gå til innhold

Kode opp igjen nøkkel på omega b

Ranger emnet


opelduude

Anbefalte innlegg

Før helga tok sentrallåsen kvelden på den ene nøkkelen så regner med at det er batteriet, i mens så tenkte jeg at jeg skulle bruke den andre nøkkelen. På den nøkkelen så slo startsperra inn, jeg regner med at det bare er å programere opp igjen den nøkkelen. Må jeg ha den på opel for å gjøre det eller er det noe jeg kan gjøre selv?

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kode nøkkelen med bilen. Står i instruksjonsboka åssen du gjør det.. Vet ikke hvem model bilen din er. Er det med den gamle typen er det å holde opp mot sensoren i taket.

-94 Omega 2,5 TD dieseldyret

-98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!!

-95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges.

-90 200sx Stage 3

-92 200sx drift/isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min omega ''94 mod så skrudde jeg på tenningen (det sto at den er programmerbar i enten 15 eller 20 sek etter tenningen har blirr slått på)

deretter menst tenningen var på så tok jeg chipen opp mot den lille svarte dingsen med takluka (du må dele opp nøkkelen og chipen).

 

videre så holdt jeg inne den lille knappen på siden av nøkkelen til lyset i taket blinket, og vips så fungerte det :)

 

Det stå også i instruksjonsboken hvordan det gjøres hvis du har 94 mod.

 

(er ikke så flink til å skrive)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår