Gå til innhold

....Hva har skjedd?.....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Foreslår at du sender PM til en administrator, f.eks Henne, Marius, Dr_S eller Håkon A. Mulig dette har skjedd pga uønsket brukernavn som det nevnes oppi her, jeg vet ikke.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt ha som er så uønsket med __Bilforumet__?....

 

Og jeg skjønner ikke hvorfor du diskuterer dette med meg, det er ikke jeg som har endret det. Det er Håkon A som har gjort det, og du har fått pm om hvorfor. Vennligst send han en pm hvis du har flere spørsmål, eller ønsker annet brukernavn. Tråden stenges.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@trådstarter;

 

Om du fremtidig bruker pm som kommunikasjonsform, enten med meg, moderatorer eller medbrukere, så husk å skriv beskjeden i tekstform og sjekk at det er kommet frem ved å titte i utboksen at det er sendt. Telepati er ikke et alternativ, så å kjefte og kalle meg treiging for ønsker som ikke er mottat hos meg, vitner jo om at hertfall en her på forumet ikke vet best. (jamfør signaturen din...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår