Gå til innhold

Volvo 240 - Rally stuk prosjekt (LTP)

Ranger emnet


kristian240740

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Digge 850 fangere på 240 og 740 :D Så det må du gjennomføre..

 

Ellers høres det ut som du har planene klare, men vet du hvor mye alt dette koster? Tror du e nærme me å tippe over 100k nå, me tanke på hel lakkering i tillegg...

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke ha 850 fangere nei. det blir for nytt.

 

Har ikke lagt samen alle summene, men dette er jo et langtids prosjekt. men til slutt så blir det en del kostnader totalt. Lakkering av bilen årner jeg billig, skal bruke lastebil lakk :) Å fargen på bilen blir vell mørke grønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har nå kjøpt meg en delebil til en nett pris på 5500,- :D Deler som skal ta'es fra denne er: blinkers på skjermer fram + skjermene, lesjøfors senkefjærer, komplett bross styling, gule koni dempere (bak), snow caps, dør-lommer, hjul (TSW), panser og 2 dører. Sikkert noe mer småtteri jeg ikke kommer på i farta. Motoren er forresten en B230A :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hær er en liten update :) Har nå fått motert lesjøfors senk bak samt gule koni, Byttet fra oransj til grå-svart blinkers på skjermene, montert Kenwood høyttalere i alle dørene. 4" i framdørene og 6,5" i bakdørene :)

Får lønning snart, og da blir det handlet inn blå'e pluggledninger, momentstag og panhard stag fra IPD, grenrør, turbo felger og kansje silikon slangekit :D Følg med på denne tråden! :) Kom gjerne med tips og forslag til ting jeg kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hær kommer bilder av bilen :) Går ikke så fort i svingene, men bedre sent enn aldri :)

 

Fronten på prosjekter + delebilen.

IMAG0110.jpg

 

Bakenden på prosjektet og delebilen

IMAG0109.jpg

 

Interiør :)

46_312431585_xl.jpg

 

Motor :)

46_847547345_xl.jpg

 

Siden. Penta felgene er byttet mot ett sett turbofelger + mellomlegg :)

46_1996330764_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har gjort: Byttet dempere bak + fjærer fram og bak, lakkert vifta bak radiatoren, montert powerfilter og fjærnelftfilter boks, bytta skjerm blinkers, montert høyttalere i dørene, byttet ei dør + panser og byttet cd-spiller :)

 

Jalla powerfilter fra Biltema, blir byttet til KN senere :)

IMAG0104.jpg

 

Montering av høyttalere i panelet til ene bakdøra :)

IMAG0107.jpg

 

Følg med for mere updates! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Mye har skjedd i det siste. Basskasse er ferdig bygd og montert, kabler til stereo er lagt, bagasjerom er lakkert, eksos anlegg er byttet og jeg har lakkert dørene utvendig++ La bildene tale for seg :)

 

Bygging av subb kasse.

IMAG0168.jpg

 

Snart ferdig: mangler kun topp plata.

IMAG0221.jpg

 

Voila! ferdig å montert i bilen. Men kassen skal ut og trekkes opp med filt :)

Subbene er Ground Zero GZRW30SPL :)

IMAG0223.jpg

 

legging av strøm kabel til forsterker :)

IMAG0198.jpg

 

lakkering av eksos anlegg:

IMAG0208.jpg

 

ferdig montert :)

IMAG0209.jpg

 

lakkering av bagasjerom :) Ser også min nye Cadence Phoenix forsterker liger dær :)

IMAG0234.jpg

 

Lyd-dempende matte :)

IMAG0235.jpg

 

lagt inni kassen + gulv matte :) og lagt forsterkeren på riktig plass :)

IMAG0245.jpg

 

pussing og lakkering av dører++ :)

IMAG0244.jpg

 

Si gjerne di mening :) og følg med for flere opdateringer! :)

 

kristian240740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår