Gå til innhold

ønsker kjøpe COILOVERS til golf 2

Ranger emnet


Tussi

Anbefalte innlegg

JEG HAR!!! hehe. har et vmaxx coilover sett jeg skal selge unna fra en bil jeg har høgd.

 

http://www.bilforumet.no/deler-salgs/263698-justerbart-senkesett-golf-2-sota-ruter.html

 

billigere justerbart senkesett tror jeg du skal leite hardt etter...

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR!!! hehe. har et vmaxx coilover sett jeg skal selge unna fra en bil jeg har høgd.

 

http://www.bilforumet.no/deler-salgs/263698-justerbart-senkesett-golf-2-sota-ruter.html

 

billigere justerbart senkesett tror jeg du skal leite hardt etter...

 

tror jeg må takke nei til dem du :) er desvære ikke papirer på dem og dem begynner å bli veldig gamle å utslitte ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må el bare snakke med de så mye du vil :)

har bare hørt godt om de demperne, terjeth hadde slike på rat-looken sin :)

 

har hørt at det må være over 11mm fra bakken og til laveste punkt på bilen :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan senke innenfor det som er TÜV-godkjent for senkesettet. Noen biltilsyn opererer med 11cm, andre med 10, andre gir faen.

 

Hvorfor er det om å kjøpe til så billig utsalgspris som mulig?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan senke innenfor det som er TÜV-godkjent for senkesettet. Noen biltilsyn opererer med 11cm, andre med 10, andre gir faen.

 

Hvorfor er det om å kjøpe til så billig utsalgspris som mulig?

 

kunne tenkt meg å senka det veldig godt ned.. men vurdere bare å senke san at det blir godkjent å justere etter på..

 

si det du.. det er magen varianter å velger men om det billige funker bra så går jeg for det..

 

det skal ikke blie en show car heller en bil jeg syns er bra i mine øyner.. mangen liker å bruke flerre 1000kr på senkesett om jeg finner at som er billig å grei så går jeg heller for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mentalitet/logikk jeg aldri har skjønt.. En treffbil som kjøres noen tusen kilometer i året trenger vel ikke å være komfortabel, i forhold til en bruksbil som kjøres ti ganger så mye?

 

Mange av billigsettene går lavt, men blir som å kjøre på fjærkapp når de er senka mye nok.. I tillegg blir mange av dem myke i bånn, og da er det ikke mye som skal til før det subber hvis du har litt breiere hjul enn standard.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mentalitet/logikk jeg aldri har skjønt.. En treffbil som kjøres noen tusen kilometer i året trenger vel ikke å være komfortabel, i forhold til en bruksbil som kjøres ti ganger så mye?

 

Mange av billigsettene går lavt, men blir som å kjøre på fjærkapp når de er senka mye nok.. I tillegg blir mange av dem myke i bånn, og da er det ikke mye som skal til før det subber hvis du har litt breiere hjul enn standard.

 

bilen min er en bruks bil.. jeg senker min fordi jeg vil ha det stiv så ser det penere ut.. blir ikke noe 13 tommer på bilen min. men går for 15 - 16 toms tror det vil bli bra.. men da vil ikke bilen bli så lav heller... sikkert mange fjører som ikke blir stive etter dem har blir godt brukt.. desvære bor vi i Norge der det er dyrt :D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Funker helt fint de tuningart'sa fra P&R.. Har like på mk1'n :) ligger helt jævlig på veien:D kanskje ikke det beste, men trenger ikke et dyrt når man ikke kjører på bane... kan senke til hjula ikke går rundt :D

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår