Gå til innhold

Drifte?


Arfas

Anbefalte innlegg

jeg har en bil du kan kjøpe av meg. 150.000kr så er den din!

 

31052009751.jpg

 

hadde vært fordel at du googler deg til litt mere kunnskap om du skal drive med bil..

ellers så kan du bare bla opp par kjappe tusenlapper og hente deg en grom bil her hos meg så kan du forske så mye du måtte ønske

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er seriøst! Er helt fersk med bil! må begynne et sted! Hva slags bil som ligner er vært og kjøpes inn?

 

Først må du fortelle oss hvor mye penger du skal bruke på dette.

 

Sist men ikke minst må man huske at det er forskjell på drifting og sladding. Brekksladder på en parkeringsplass er ikke drifting, så en primera har neppe noe å gjøre i drifting.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du fortelle oss hvor mye penger du skal bruke på dette.

 

Sist men ikke minst må man huske at det er forskjell på drifting og sladding. Brekksladder på en parkeringsplass er ikke drifting, så en primera har neppe noe å gjøre i drifting.

 

 

Da blir det egentlig Sladding på parkeringsplass ^^

 

Jeg har 13 tusen tenkt og bruke optil 30 tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det noe annet :) Primera er bra biler det. Se etter rust, spesielt i kanalene og hjulbuene bak.

 

Det som er er at den har gått 219000 Men den har jo ikke registerreim men kjede så er det brukbart? ABS Følerne er gåene og koster 300kr og bytte også. Hva er prisen på og bytte ut motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår